Nixehen
Trådstartare
Förmodligen! Folk alltsåHahahaha, är inte det för att få boken utan att betala för den? Fotar du alla sidor går den ju att läsa tänker kanske personen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förmodligen! Folk alltsåHahahaha, är inte det för att få boken utan att betala för den? Fotar du alla sidor går den ju att läsa tänker kanske personen....
Plötsligt händer det!Är stolt över mig själv som direkt slängde ett par skor som gått sönder. Händer typ aldrig!
Jag fick precis ett paket i retur?Stör mig lite på att jag sålde ett par grejer för ett tag sedan som fortfarande inte hämtats. Men betalats.
Det har jag också fått från Vinted en gång. Helmysko.Jag fick precis ett paket i retur?
Så skumt, för jag har fått betalt osv.
Jag tror att de som säljer massor ofta har många hundra grejer i sin garderob konstant, och säkert skaffat sig en bunt med följare.Nu har jag lagt ut en hel hög nya annonser! Eller ja, igår la jag ut dem. Får se hur det går för nu är det tillbaka till jättesegt igen
Ser på Facebook hur folk säljer mer än 10 grejer om dagen vecka ut och vecka in. Hur lyckas man?!
Kanske är det så. En jag såg hade startat för en månad sedan och gjort mellan 140-150 försäljningar redan och någon hade tjänat över 30 000 på 1-2 månaderJag tror att de som säljer massor ofta har många hundra grejer i sin garderob konstant, och säkert skaffat sig en bunt med följare.
Kan tänka mig att många av dem säljer billiga barnkläder i populära märken.
Precis. Går segt med försäljning här.Nu har jag lagt ut en hel hög nya annonser! Eller ja, igår la jag ut dem. Får se hur det går för nu är det tillbaka till jättesegt igen
Ser på Facebook hur folk säljer mer än 10 grejer om dagen vecka ut och vecka in. Hur lyckas man?!