Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Men jag har tagit itu med en låda med lampor, hälften behålla och hälften skänks till TaTillVara.

Samt lite försiktigt börjat kika på finskorna.. samma sak som med festklänningarna, de är inte använda på länge...

Tre par i skänkes, två par slängs.
Till att börja med.
Yey. Lyckades med två till par klackskor ! nu börjar det bli luft i skohyllan :bump:
 
Tolv paket postade idag, några tyg från morgonens annons och ett helt gäng från Vinted.
Sju plagg från gårdagens uppläggning på Vinted är redan sålda och postade. Så skönt!

Redan sålt tio tygbitar också, samt att det är några till som är markerade med ”köper”. Hoppas att de genomför köpen också. 😁
 
Rensar på alla möjliga håll! Har nu raderat mitt Twitter-konto, samt gått från 650+ konton jag följer på mitt privata Instagram till 625, sen orkade jag inte scrolla länge
Twitter har jag aldrig haft, Instagramkontot blåste jag rent på och tog bort för inte så länge sen och fejjankontot där har jag knappt 50 vänner och det räcker så bra så, Många försöker nå mig via Messenger men jag har sagt att ska dom nå mig så ring istället, är det livsviktigt att nå mig och jag inte svarar så släng iväg ett sms, jag är inte nåbar 7/24/365 längre utan har ett liv. Det var ett par som blev sura men jag äger inte problemet utan dom och det där med "äga problemet" är jätteviktigt att aldrig glömma annars blir man överkörd.
 
Av den stora ulleredsväskan med tygstuvar finns nu bara tre bitar kvar. Hoppas att de också blir sålda! Annars hamnar de i skänkeshögen till typ prematursömnad. :)

Ska ta itu med nästa tygskåp snart också. Samlar ork. 🙈

Fick ut ett antal nya annonser på Vinted och i skänkesgruppen igår, hoppas på att bli av med grejerna. Men det är mest favoritmarkeringar just nu. 🙈
 
Twitter har jag aldrig haft, Instagramkontot blåste jag rent på och tog bort för inte så länge sen och fejjankontot där har jag knappt 50 vänner och det räcker så bra så, Många försöker nå mig via Messenger men jag har sagt att ska dom nå mig så ring istället, är det livsviktigt att nå mig och jag inte svarar så släng iväg ett sms, jag är inte nåbar 7/24/365 längre utan har ett liv. Det var ett par som blev sura men jag äger inte problemet utan dom och det där med "äga problemet" är jätteviktigt att aldrig glömma annars blir man överkörd.
Ser aldrig som sociala medier som att jag ska nås 24/7, sms eller Messenger är för mig samma sak, men däremot har jag inte behov av att följa någon jag såg ett bra recept ifrån för fyra år sedan. Mer städa upp flödet liksom.
 
Min väninna har varit och hämtat alla sina sista grejer i mitt förråd så i veckan ska jag ställa iordning den så alla utemöbler mm ffå iordningår plats ordentligt. Försvann 2 byråer, 2 bord, 2 stolar samt en massa gamla saker hon samlat på från sin mamma.

Jättestor plats ska bli skönt att få iordning inför vintern. Ska ju tyvärr in en massa mer saker då sambon envisas med att äga saker och vilja ha med sig saker in hit till mig. :rofl:
 
Fortsätter min tygrensning, borde kanske väntat till fredag när många har löning, men jag har inte tålamod att vänta. 😅

Lagt upp en tråd med tillklippta bitar och väntar nu på att få en till annons godkänd, med metervaror. Vore såååå skönt att få dem sålda! Jag har så sjuka mängder tyg här hemma och det är ju inte så hållbart. (Även om det isolerar bra. 😂)

Hoppas på mer ruljans på Vinted till helgen också. 🤓
 
Fortsätter min tygrensning, borde kanske väntat till fredag när många har löning, men jag har inte tålamod att vänta. 😅

Lagt upp en tråd med tillklippta bitar och väntar nu på att få en till annons godkänd, med metervaror. Vore såååå skönt att få dem sålda! Jag har så sjuka mängder tyg här hemma och det är ju inte så hållbart. (Även om det isolerar bra. 😂)

Hoppas på mer ruljans på Vinted till helgen också. 🤓
Haha kanske får komma igen då om jag hittar nått mer 🤣
 
Fortsätter min tygrensning, borde kanske väntat till fredag när många har löning, men jag har inte tålamod att vänta. 😅

Lagt upp en tråd med tillklippta bitar och väntar nu på att få en till annons godkänd, med metervaror. Vore såååå skönt att få dem sålda! Jag har så sjuka mängder tyg här hemma och det är ju inte så hållbart. (Även om det isolerar bra. 😂)

Hoppas på mer ruljans på Vinted till helgen också. 🤓
Jag beställde en bit baddräktslycra från Rumänien till ett asbilligt pris, "problemet" var bara att dom troligen skickade allt som var kvar på rullen så jag betalade för en meter men fick 12 meter i den tjusiga kulören svart. :o :rofl:
Kvalitèn var det inget fel på iallafall och när jag mejlade om att dom skickat jättemycket jättebilligt blev svaret "happy new year" fast det var på försommaren.:laugh:
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 463
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 950
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 455
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 776
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp