Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yey. Lyckades med två till par klackskor ! nu börjar det bli luft i skohyllanMen jag har tagit itu med en låda med lampor, hälften behålla och hälften skänks till TaTillVara.
Samt lite försiktigt börjat kika på finskorna.. samma sak som med festklänningarna, de är inte använda på länge...
Tre par i skänkes, två par slängs.
Till att börja med.
På Facebook, har för mig att man inte får sälja tyg på Vinted.Vinted eller annat?
Har ett gäng bomullstyg och dragkedjor jag skulle behöva sälja såhär fem år senare....
Brukar gå sådär.Är nu på väg till min mor, fem lådor att rensa ur väntar! Wish me luck att inte tänka "det här kan vara bra att ha"
Har faktiskt gått väldigt bra! En första rensning resulterade i nästan en hel svart sopsäck att kasta och en mindre låda som ska med hem till mig. Sen är det massor som vi nog skulle kunna försöka lägga ut till försäljning (typ oanvända ramar), men det får bli ett projekt för en annan dagBrukar gå sådär.
Twitter har jag aldrig haft, Instagramkontot blåste jag rent på och tog bort för inte så länge sen och fejjankontot där har jag knappt 50 vänner och det räcker så bra så, Många försöker nå mig via Messenger men jag har sagt att ska dom nå mig så ring istället, är det livsviktigt att nå mig och jag inte svarar så släng iväg ett sms, jag är inte nåbar 7/24/365 längre utan har ett liv. Det var ett par som blev sura men jag äger inte problemet utan dom och det där med "äga problemet" är jätteviktigt att aldrig glömma annars blir man överkörd.Rensar på alla möjliga håll! Har nu raderat mitt Twitter-konto, samt gått från 650+ konton jag följer på mitt privata Instagram till 625, sen orkade jag inte scrolla länge
Ser aldrig som sociala medier som att jag ska nås 24/7, sms eller Messenger är för mig samma sak, men däremot har jag inte behov av att följa någon jag såg ett bra recept ifrån för fyra år sedan. Mer städa upp flödet liksom.Twitter har jag aldrig haft, Instagramkontot blåste jag rent på och tog bort för inte så länge sen och fejjankontot där har jag knappt 50 vänner och det räcker så bra så, Många försöker nå mig via Messenger men jag har sagt att ska dom nå mig så ring istället, är det livsviktigt att nå mig och jag inte svarar så släng iväg ett sms, jag är inte nåbar 7/24/365 längre utan har ett liv. Det var ett par som blev sura men jag äger inte problemet utan dom och det där med "äga problemet" är jätteviktigt att aldrig glömma annars blir man överkörd.
Haha kanske får komma igen då om jag hittar nått merFortsätter min tygrensning, borde kanske väntat till fredag när många har löning, men jag har inte tålamod att vänta.
Lagt upp en tråd med tillklippta bitar och väntar nu på att få en till annons godkänd, med metervaror. Vore såååå skönt att få dem sålda! Jag har så sjuka mängder tyg här hemma och det är ju inte så hållbart. (Även om det isolerar bra. )
Hoppas på mer ruljans på Vinted till helgen också.
Välkommen!Haha kanske får komma igen då om jag hittar nått mer
Jag beställde en bit baddräktslycra från Rumänien till ett asbilligt pris, "problemet" var bara att dom troligen skickade allt som var kvar på rullen så jag betalade för en meter men fick 12 meter i den tjusiga kulören svart.Fortsätter min tygrensning, borde kanske väntat till fredag när många har löning, men jag har inte tålamod att vänta.
Lagt upp en tråd med tillklippta bitar och väntar nu på att få en till annons godkänd, med metervaror. Vore såååå skönt att få dem sålda! Jag har så sjuka mängder tyg här hemma och det är ju inte så hållbart. (Även om det isolerar bra. )
Hoppas på mer ruljans på Vinted till helgen också.