Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm det låter ju inte så bra...Pratade precis med loppisen jag lämnat in en massa hästgrejer till, de har bara sålt ett fåtal grejer på tre månader. Några hundra kr bara.
Funderar på om jag ska hämta hem det som är kvar och sälja själv. Eller låta det gå en period till.
Det var visst väldigt svårt att sälja just nu, marknaden är mättad, helst för sadlar.
En bildgoogling?Skickat med en trasig svets med mammas man till tippen
Alldeles för tung för att jag skulle kunna lyfta den, så verkligen skönt att bli av med.
Ska lägga ut några småsaker till försäljning. Vet bara inte rikigt vad det är det ena så måste googla på det först Frågan är hur man googlar på något man inte vet va det heter
Kakor överlever inte många minuter här, men proteinbars har jag en stor låda i kylen som jag inte vill slänga just pga pengarna. Jag tvingar i mig en halv då och då, men de lär gå ut rejält i datum innan jag hinner äta upp demStäda skafferiet (igen ). 3 kompostpåsar med gamla kex, kakor, och annat kastades. En hel låda proteinbars som var ett år gamla slängdes. Hej då pengar
Samma här med allt jag inte använder, men jag är så rädd att ångra mig massor om jag lyckas gå ned i vikt igen. Och så är jag för snålHär har det stått stilla några dagar. Överväger att rensa bort allt gammalt och lämna i klädinsamling, men det tar emot lite.
Jag vet med mig att jag inte kommer kunna äta upp dom när dom är gamla, hej selektiv ätstörning (jag tröttnar också lätt att äta samma vilket gör att det lätt blir kvar)Kakor överlever inte många minuter här, men proteinbars har jag en stor låda i kylen som jag inte vill slänga just pga pengarna. Jag tvingar i mig en halv då och då, men de lär gå ut rejält i datum innan jag hinner äta upp dem
Typ någon form av selektiv ätstörning här också. Min kropp vill bara ha onyttiga saker och kan äta det i all oändlighet, men är det något nyttigt så räcker det med att äta för mycket en gång och sedan är det kört med att kunna äta det på evigheter även om jag egentligen tycker om det. Fast proteinbars är alltid oätbara har jag lärt mig nu efter att ha provat massor av olika märken och smakerJag vet med mig att jag inte kommer kunna äta upp dom när dom är gamla, hej selektiv ätstörning (jag tröttnar också lätt att äta samma vilket gör att det lätt blir kvar)
Sök med Google lens eller liknande?Skickat med en trasig svets med mammas man till tippen
Alldeles för tung för att jag skulle kunna lyfta den, så verkligen skönt att bli av med.
Ska lägga ut några småsaker till försäljning. Vet bara inte rikigt vad det är det ena så måste googla på det först Frågan är hur man googlar på något man inte vet va det heter
Jag vet med mig att jag inte kommer kunna äta upp dom när dom är gamla, hej selektiv ätstörning (jag tröttnar också lätt att äta samma vilket gör att det lätt blir kvar)
Typ någon form av selektiv ätstörning här också. Min kropp vill bara ha onyttiga saker och kan äta det i all oändlighet, men är det något nyttigt så räcker det med att äta för mycket en gång och sedan är det kört med att kunna äta det på evigheter även om jag egentligen tycker om det. Fast proteinbars är alltid oätbara har jag lärt mig nu efter att ha provat massor av olika märken och smaker