Postat ett par termobyxor.
Skönt att få iväg, de är så skrymmande.
Skönt att få iväg, de är så skrymmande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har inte nåt vitt eller nästan vitt småvåffelmönstrat lite stretchigt tyg? Jag ska sy upp ett innertak till en veteranbil i vinter och har letat med ljus och lykta efter ett sånt tyg.Packat två kassar fulla med tygpaket för postning imorgon, otroligt skönt! Hoppas att ännu mer blir sålt i dagarna.
Jag fick samma och är lika undrandeVisa bifogad fil 155641
Alltså, hur ska jag tolka det här? Jag har hela tiden tänkt lämna in senast 28:e men nu säger de senast idag (en dag). Alltså... Va?
Det har kommit så enormt många notiser om att skicka sen dag två. Har det gjort om något?Jag fick samma och är lika undrande
Jag har nog fått vanligt antal tjatmail tror jag. Brukar bara slänga dem så håller inte räkningen, men detta stack ut just för att dagarna inte stämdeDet har kommit så enormt många notiser om att skicka sen dag två. Har det gjort om något?
Jag tror det är så att de räknar att du har en vardag på dig att skicka, dvs inom 3 dagar, senast måndag 28 e.Visa bifogad fil 155641
Alltså, hur ska jag tolka det här? Jag har hela tiden tänkt lämna in senast 28:e men nu säger de senast idag (en dag). Alltså... Va?
Jag TROR, med betoning på TROR, att det ska gå att reklamera en vara i en bundle.Vintedfråga! När säljaren skulle packa mina varor hittades en fläck, så hen erbjöd ett lägre pris vilket jag accepterade. Nu är varorna skickade och hen undrar vilket nummer mellanskillnaden ska swishas till. Vinted varnar mig då för att lämna ut telefonnummer. Är det ett vedertaget sätt, att man swishar mellanskillnaden? Jag bryr mig egentligen inte, skulle kunna betala ursprungliga priset lika gärna.
Okej, jag vill dock inte reklamera. Men blev osäker när Vinted varnar för att lämna ut telefonnummer, fast det är ju smidigast som du säger.Jag TROR, med betoning på TROR, att det ska gå att reklamera en vara i en bundle.
Men annars har jag läst att många löser sånt här via swish. Smidigast.