Nixehen
Trådstartare
Håller med, jag blir galen på det.Varför kan inte folk sluta favoritmarkera och köpa istället 22 favoriter på ett par termobyxor sedan igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med, jag blir galen på det.Varför kan inte folk sluta favoritmarkera och köpa istället 22 favoriter på ett par termobyxor sedan igår
Går som köpare att filtrerar på kategoriHaft ett riktigt ryck idag och lagt upp flera annonser i både bortskänkesgrupp och på Vinted.
Önskar att man kunde ha ”mappar” på Vinted. Så att folk slapp scrolla igenom allt liksom.
Åh, det visste jag inte. Det är ju bra iaf!Går som köpare att filtrerar på kategori
Har likadant mösslådan är full med mina mössor och vantar. Har kollat på den många gånger under sommaren men skjutit upp det lika många gångerTog tag i hatthyllan, löjligt att ha skjutit upp det - tog max 10 min och nu har jag en hel pappkasse med säljes/skänkes och en halv med kastas. Plus en betydligt luftigare hatthylla då förstås, skönt!
Visst är det konstigt? Liksom det tar inte ens någon tid, så varför gå och skjuta upp det i veckor?! (eller månader i mitt fall )Har likadant mösslådan är full med mina mössor och vantar. Har kollat på den många gånger under sommaren men skjutit upp det lika många gånger
Fattar inte ..Visst är det konstigt? Liksom det tar inte ens någon tid, så varför gå och skjuta upp det i veckor?! (eller månader i mitt fall )
Jag la undan mina mössor och vantar inför sommaren, och halsdukar då, och nu har jag hittat halsdukarna men inte mössorna och vantarna. Alltså... jag sorterade så noga så de borde vara där halsdukarna låg! Och lägenheten är 50 kvm och städad och genomsökt... förrådet är städat och genomsökt. Hur i all sin dar kan två mössor och några par vantar bara försvinna för mig?!Har likadant mösslådan är full med mina mössor och vantar. Har kollat på den många gånger under sommaren men skjutit upp det lika många gånger
Vinted eller annat?Lagt upp tyg på annons idag, gamla hyllvärmare som rensades ut för evigheter sedan. La ut superbilligt och nu klickas de hem för fullt. Skönt!