De har preciserat att det ska vara pappkasse typ Ica. TyvärrDet finns stora kassar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De har preciserat att det ska vara pappkasse typ Ica. TyvärrDet finns stora kassar
Känner mig som en stalker som köpte tyget "direkt"Då var fyra par skor utlagda och tyget sålt
Med så häftigt tyg så får man lov att vara lite stalkerKänner mig som en stalker som köpte tyget "direkt"
Sålde du tyg via Vinted? Isåfall, vad la du in det under för kategori?Då var fyra par skor utlagda och tyget sålt
Jag sålde det egentligen på Facebook men vi tog det genom Vinted för frakten blev billigare. Så jag la det bara i allt som dök upp först så det blev vinrött örngott istället för holografiskt regntygSålde du tyg via Vinted? Isåfall, vad la du in det under för kategori?
Ja, folk är korkade. Man slutar aldrig att förvånas.Fick ett prisförslag på Tradera på ett symönster. Godkände, fick betalt, skickade. Fick ett negativt omdöme och blev väldigt förvånad. Det visade sig att personen som köpt mönstret trodde det var ett färdigt plagg.. Trots att det står på flera ställen i beskrivningen att det är ett mönster, bilden visar tydligt fram- och baksida på mönstret.
Är folk korkade?
Hahahaha, är inte det för att få boken utan att betala för den? Fotar du alla sidor går den ju att läsa tänker kanske personen....Har barnböcker ute på Vinted, för 11kr.
”Kan du fota alla sidorna i böckerna så att jag friar skicket?”
Eh nej? Så mycket jobb tänker jag inte lägga ner för 11kr.
Min första tanke ocksåHahahaha, är inte det för att få boken utan att betala för den? Fotar du alla sidor går den ju att läsa tänker kanske personen....