Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Sålde du tyg via Vinted? Isåfall, vad la du in det under för kategori?
Jag sålde det egentligen på Facebook men vi tog det genom Vinted för frakten blev billigare. Så jag la det bara i allt som dök upp först så det blev vinrött örngott istället för holografiskt regntyg 😅

Fick ett prisförslag på Tradera på ett symönster. Godkände, fick betalt, skickade. Fick ett negativt omdöme och blev väldigt förvånad. Det visade sig att personen som köpt mönstret trodde det var ett färdigt plagg.. Trots att det står på flera ställen i beskrivningen att det är ett mönster, bilden visar tydligt fram- och baksida på mönstret.

Är folk korkade?

Fick ett prisförslag på Tradera på ett symönster. Godkände, fick betalt, skickade. Fick ett negativt omdöme och blev väldigt förvånad. Det visade sig att personen som köpt mönstret trodde det var ett färdigt plagg.. Trots att det står på flera ställen i beskrivningen att det är ett mönster, bilden visar tydligt fram- och baksida på mönstret.

Är folk korkade?
Ja, folk är korkade. Man slutar aldrig att förvånas.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 501
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 011
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 557
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 898
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar