Åh nej ... inte en till ... Jag försöker ju rensaHär finns det pollux böcker som inte ligger ute...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh nej ... inte en till ... Jag försöker ju rensaHär finns det pollux böcker som inte ligger ute...
Poppen09Vad heter du ?
Haha, var precis en som köpte 12 polluxböcker i ett svep. Var det du @DarkInNight?
Då kanske det är värt att rota fram resten och lägga upp också.
Visste väl att jag är på bukefalos för lite !Haha, var precis en som köpte 12 polluxböcker i ett svep. Var det du @DarkInNight?
Då kanske det är värt att rota fram resten och lägga upp också.
Tycker ni om bärselen annars, sitter den bra och så?Funderar på att sälja bärselen. Vi använder den inte, har bara provat den. Men så kom vi att tänka på att den kanske är bra att ha, bära på ryggen när barnet blir större och vi vill ut och vandra lite.
Men är det värt att spara bara för ett kanske eventuellt framtida behov?
Nåja. Jag har en ångmopp jag ska försöka sälja i varje fall.
Jodå, det lilla vi använt den satt den bra. Men ungen var inte så förtjust i den. Fast det kanske ändras tänker jag. HmmTycker ni om bärselen annars, sitter den bra och så?
Min andrefödda i princip levde på min rygg mellan 0.5-4 årsåldern. Promenader, dammsugning, matlagning, handling, vid behov av närhet, efter förskolan för att "tanka mamma" osv.
..Och så tappade jag tråden, tror jag skulle ha en slutkläm här men den försvann.
Allt gick bra, köparna godkände och pengarna kom till mitt vintedkontoVisa bifogad fil 155953
Det här är både trevligt och nervöst, har sålt lite dyrare grejer och skickat iväg.
Hoppas köparna är ärliga
Jag kämpar med detta konstant Varje gång jag får något sålt så glömmer jag hur mycket jag hatar kaoset av att ha hundrafemtioelvatusen prylar liggande överallt och fastnar i fällan att just DET behöver jag och kommer definitivt (jo säääkert ) att använda. Framförallt så hatar jag det som ligger och väntar på att säljas för det känns mer kaos än bara mitt vanliga kaos.Inte klokt hur många argument man kan hitta på för att rättfärdiga något
Jag funderar, helt seriöst, på att skaffa mig en dag-räknare som visar hur många dagar jag INTE köpt en sadelJag kämpar med detta konstant Varje gång jag får något sålt så glömmer jag hur mycket jag hatar kaoset av att ha hundrafemtioelvatusen prylar liggande överallt och fastnar i fällan att just DET behöver jag och kommer definitivt (jo säääkert ) att använda. Framförallt så hatar jag det som ligger och väntar på att säljas för det känns mer kaos än bara mitt vanliga kaos.
Just nu kämpar jag med att hitta och köpa bara en rosa mössa och inte tio i olika färger för att matcha allt jag äger
Postat ett gäng nya paket idag. Lika skön känsla varje gång!
Fick iväg några kassar till loppisen i torsdags också. Sakta men säkert så minskar det på grejer och sparkontot ökar. Hade ju som mål att sälja för 5000kr på Vinted innan sommaren, det uppnåddes inte till dess men nu är det passerat med råge!
Tror nya målet får bli 7500kr Vintedförsäljning.
Vad har ni andra för säljmål just nu?