Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att bli av med så mycket grejer som möjligt . Alla dyra prylar är ju sålda, prisläget på det som är kvar är mellan 25:- och 250:- styck. Någon enstaka grej för 500:-/1000:- . Per grej är det ju inte så mycket pengar men i och med att det är många saker så blir det ju ändå mycket pengar det rör sig om.Vad har ni andra för säljmål just nu?
Vinted säger nej. Finns hobbyfynd.se ocksåRensar garnlådan. Ska prova sälja några nystan på Tradera. Eller går det på Vinted?
Tack för tipset! Ska kollas inVinted säger nej. Finns hobbyfynd.se också
Jag sålde alla mina polluxböcker, vilket var över 300 stycket för 300 kr men fick aldrig betalt. Känns rätt trist. Visst, 300 böcker färre att släpa 50 mil, speciellt när jag inte kunde behålla alla mina bokhyllor, men ändå. Hade ändå samlat ju.Var ut och kollade, och åh vad jag blir sugen på ett par av dom som var mina favoriter! Jag har hela fullblodsserien, fram till de nyare böckerna (nr 54 är min sista)
Nej men fy så tråkigtJag sålde alla mina polluxböcker, vilket var över 300 stycket för 300 kr men fick aldrig betalt. Känns rätt trist. Visst, 300 böcker färre att släpa 50 mil, speciellt när jag inte kunde behålla alla mina bokhyllor, men ändå. Hade ändå samlat ju.
Ja kändes lite trist faktiskt. Ett himla jobb att släpa till jobbet också då jag åkte tåg så tog några gånger så att säga.Nej men fy så tråkigt
Julgran hämtad!Fått sålt både ett stormkök (insåg att jag knappast behöver tre set… ) och en bilbarnstol idag och snart ska en komma och köpa min gamla julgran också. De två senare är ju rejält skrymmande saker så det känns enormt skönt!