Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Jahopp.
Efter kontakt med hästloppisen visade det sig att de inte lägger ut allt de får in på hemsidan, jag mitt dumma nöt hade tagit det för givet, och eftersom de sålt bara för några hundringar på tre månader så kände jag att jag hellre kan ta hem allt igen och sälja själv.

Så jag har tyvärr fått hem en massa grejer igen men blev lite pepp på att sälja så har lagt ut en handfull annonser.

Jahopp.
Efter kontakt med hästloppisen visade det sig att de inte lägger ut allt de får in på hemsidan, jag mitt dumma nöt hade tagit det för givet, och eftersom de sålt bara för några hundringar på tre månader så kände jag att jag hellre kan ta hem allt igen och sälja själv.

Så jag har tyvärr fått hem en massa grejer igen men blev lite pepp på att sälja så har lagt ut en handfull annonser.
Men så tråkigt! Jag kör ju en drive just nu på både fb och blocket men hade tänkte skicka de grejer som blir kvar till loppisen. Nu får jag väl fortsätta sälja själv istället.

Men så tråkigt! Jag kör ju en drive just nu på både fb och blocket men hade tänkte skicka de grejer som blir kvar till loppisen. Nu får jag väl fortsätta sälja själv istället.
Ja, det kändes lite trist.
Men då har jag iallafall försökt, och jag kommer med all säkerhet åka dit någon gång för att handla för butiken är bra!

Så otroligt roligt att få en sån här notis

Screenshot_20241107_172526_Vinted.webp

Polen älskar att köpa hästgrejer :laugh:

Hur gör du för att få det godkända? Bara accepterar det föreslagna alternativet och hoppas på det bästa?
Mvh surpuppan som fick ridskor bortplockade...
Japp. Mycket hamnar i hundkategorier

Men nu ska jag avvakta lite med att lägga in fler hästgrejer på ett tag...
Förutom ridkläder och ridutrustning :)

För ett par år sedan rensade jag ut 10 ton kullersten. En person ville köpa, vi avtalade tid och pris.
Hon kom med en.... volvo 740. Tänkte lasta stenen i bagaget.

Jag lät henne ändå köpa tre stenar, för hela grejen kändes så dum 😅
Visst att folk är allmänt konstiga, och en volvo sväljer mycket, men... det där var ändå inte vad jag hade väntat mig 😆

Sålde senare resten till nån som kom med ett riktigt traktorsläp. Det var rimligare :D

För ett par år sedan rensade jag ut 10 ton kullersten. En person ville köpa, vi avtalade tid och pris.

Visst att folk är allmänt konstiga, och en volvo sväljer mycket, men... det där var ändå inte vad jag hade väntat mig 😆

Sålde senare resten till nån som kom med ett riktigt traktorsläp. Det var rimligare :D
Jag sålde också två-tre pallar med skiffer. Det kom en person som kört 10+ mil med en liten enkelaxlad släp.. vi lastade in väldigt mycket för hand i bilen, men han hade tydligen inte fått sig hela vägen hem ändå 😂

Jag sålde också två-tre pallar med skiffer. Det kom en person som kört 10+ mil med en liten enkelaxlad släp.. vi lastade in väldigt mycket för hand i bilen, men han hade tydligen inte fått sig hela vägen hem ändå 😂
Och jag hade en som skulle hämta en stor utekaninbur i en vanlig kombi. Efter att ha monterat ned allt som gick så tryckte han in resten med våld så det blev stora repor på flera ställen. Till och med jag som är väldigt oförsiktig med mina bilar blev lite förfärad för bilen såg väldigt ny ut. Fast med tanke på att jag också pressat in en kaninbur i en alldeles för liten bil så kanske jag ska vara tyst :o🤣 Men utan att skryta alltför mycket så har jag faktiskt en stor talang för biltetris 😁 Dock brukar det vara mycket snyggare än detta. Det var precis i början av min ”karriär” 😂
IMG_2499.webp

Sålde ett skåp i veckan, himla skönt! Sålde det i mitt tycke allt för billigt men det har stått i garaget i flera år ...vi kommer inte ens in med bilen där :bag: så bra med lite svängrum 😄

Kom på det för att där blev det också biltetris, var en väldigt optimistisk mor och dotter duo på språng :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 501
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 011
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 557
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 898
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar