Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Ja, det kan ju vara så. Skickar en påminnelse lite senare idag.
Har varit med om att folk inte betalar alls, tyvärr..
Tror aldrig jag betalt direkt 😅 ställer alltid in ett max-bud och följer därmed aldrig när auktionen håller på att ta slut. Kan nog gå minst tre-fyra dagar innan jag swishar om jag inte gör något exakt när notisen/mejlet kommer, då kan jag betala på en gång.

Tror aldrig jag betalt direkt 😅 ställer alltid in ett max-bud och följer därmed aldrig när auktionen håller på att ta slut. Kan nog gå minst tre-fyra dagar innan jag swishar om jag inte gör något exakt när notisen/mejlet kommer, då kan jag betala på en gång.
Men varför? När man ändå får notisen är det väl lika bra att betala direkt?

Kan bara svara för mig själv.

Jag har annat för mig, möte på jobbet, uppe på hästryggen, kör bil, pratar med barn, osv.
Sen kan det glömmas av, livet och minnet kommer mellan 😊
Men notisen ligger ju kvar, och då kan man ju göra det så fort man har en stund över. Jag förstår inte varför det ska ta flera dagar. Eller för den delen, inte alls.

Men notisen ligger ju kvar, och då kan man ju göra det så fort man har en stund över. Jag förstår inte varför det ska ta flera dagar. Eller för den delen, inte alls.
Som sagt, för att livet kommer emellan.
Eller taskigt minne.

Jag brukar betala så snabbt jag kan. Men det har hänt att det dröjt, det är ju inget jag gjort medvetet.

Precis lämnat en kasse med udda tallrikar, lite hundhalsband och en ridväst jag inte fått sålt till den lokala second hand butiken :banana:

På lördag går ett lass till tippen med en gammal säng, svets och 78 000 tusen kartonger från dialysen. (orkar inte vänta på att de ska hämta)

Sen ska vi ju till D oh fortsätta rensa i helvetetsgaraget :D En snöslunga har jag gått med på får flytta hem. Får se hur mycket annat jag måste säga nej till :rofl:

Varit i förrådet och röjt. Så har äntligen tagit tid och sorterat ut bland krukorna. Behöver INTE femtioelva innekrukor. Även några ytterkrukor får flytta.
Kan säkert rensa ut ytterligare i den avdelningen men får räcka för denna gång. Allt får plats på hyllan som var målet. :D
Tyvärr inte lämnats iväg idag så fortfarande kvar men lätt att ta med vid nästa färd till secondhand/ ÅVC.

Det går ju oerhört trögt här, men jag har i alla fall börjat sortera ur högar med gamla anteckningsblock från jobbet. Saker jag trodde var intressant och värt att spara för några år sedan visar sig nu vara distinkt ointressant. Men skönt att rensa ur lite! Idag skickade jag iväg en kursbok till också. Dessutom en jag faktiskt kommer få lite betalt för. Den jag skickade senast har inte ens blivit uthämtad än. Segt.

Jag la precis ut en prydnadshäst på marketplace. Tror nog inte att den blir lättsåld för den väger 1,5kg och är rosa och blå med glitter 😅

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 486
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 995
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 521
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 859
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar