Har du inte samfrakt några dagar?Sålde en grej på Tradera i söndags morse, har fortfarande inte fått betalt. Sånt stör mig. Varför inte betala direkt?
När är det läge att skicka en påminnelse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du inte samfrakt några dagar?Sålde en grej på Tradera i söndags morse, har fortfarande inte fått betalt. Sånt stör mig. Varför inte betala direkt?
Har inga mer auktioner igångHar du inte samfrakt några dagar?
Nehej! Då skulle jag nog påminna som typ idag eller imorgon, kan ju hända att personen glömt. Har jag varit med om.Har inga mer auktioner igång
Ja, det kan ju vara så. Skickar en påminnelse lite senare idag.Nehej! Då skulle jag nog påminna som typ idag eller imorgon, kan ju hända att personen glömt. Har jag varit med om.
Tror aldrig jag betalt direkt ställer alltid in ett max-bud och följer därmed aldrig när auktionen håller på att ta slut. Kan nog gå minst tre-fyra dagar innan jag swishar om jag inte gör något exakt när notisen/mejlet kommer, då kan jag betala på en gång.Ja, det kan ju vara så. Skickar en påminnelse lite senare idag.
Har varit med om att folk inte betalar alls, tyvärr..
Jag tror att Tradera själva skickar påminnelse till köpare när det gått ett antal dagar.Sålde en grej på Tradera i söndags morse, har fortfarande inte fått betalt. Sånt stör mig. Varför inte betala direkt?
Men varför? När man ändå får notisen är det väl lika bra att betala direkt?Tror aldrig jag betalt direkt ställer alltid in ett max-bud och följer därmed aldrig när auktionen håller på att ta slut. Kan nog gå minst tre-fyra dagar innan jag swishar om jag inte gör något exakt när notisen/mejlet kommer, då kan jag betala på en gång.
Kan bara svara för mig själv.Men varför? När man ändå får notisen är det väl lika bra att betala direkt?
Men notisen ligger ju kvar, och då kan man ju göra det så fort man har en stund över. Jag förstår inte varför det ska ta flera dagar. Eller för den delen, inte alls.Kan bara svara för mig själv.
Jag har annat för mig, möte på jobbet, uppe på hästryggen, kör bil, pratar med barn, osv.
Sen kan det glömmas av, livet och minnet kommer mellan
Kanske inte ser notisen, är ute på språng när notisen skickas, kan inte göra det just då och så glöms det bort. Finns liksom tusen anledning att inte betala på studs.Men varför? När man ändå får notisen är det väl lika bra att betala direkt?
Som sagt, för att livet kommer emellan.Men notisen ligger ju kvar, och då kan man ju göra det så fort man har en stund över. Jag förstår inte varför det ska ta flera dagar. Eller för den delen, inte alls.
Ohhh! Länk?Jag la precis ut en prydnadshäst på marketplace. Tror nog inte att den blir lättsåld för den väger 1,5kg och är rosa och blå med glitter
Jag har skickat PMOhhh! Länk?