Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Nu har jag en som lovar på sina hundars liv att hon kommer att köpa en bundle om jag reserverar den till den 18:e trots att hennes senaste omdöme är 1* pga avbrutet köp 🙄 Jaja, en grej i bundeln är redan såld så jag hade ändå inte kunnat reservera det om jag hade velat

Jag säljer ju oftast kläderna på vinted för att de är urvuxns av alla i familjen och blir därför grymt irriterad/ frustrerad när många köpare skickar: "kan jag få se plagget på en person".
#dagensilandsproblem
Fick nästan den frågan nyss på ett par mjukisbyxor.

Hur sitter dem på?

Svarade att jag säljer åt en vän så jag vet inte. 11 kr. Köp o kasta/ sälj vidare om dem inte passar.... *Känner mig bitter* 🫣
😅

Fick sålt ett skärp till inatt. Bara pyttesaker som säljer just nu så det blir inte så mycket plats som kommer fram, men det blir mindre krafs att hålla reda på.
Jag ska försöka rensa färdigt bland pysselsakerna så jag kan få ut allt det på annons också. Jag har en som är intresserad av strykvinylerna redan, men kan inte köpa förrän den 18:e

Har tre paket jag behöver skicka, men har en dålig vecka och har inte riktigt ork att packa och gå in bland folk för att posta.

Så nu skickar Vinted stressande meddelanden om att jag ska skicka fastän jag har 5 dagar kvar.

Funderar på om det är värt åka en bit längre bort till ett annat ombud där de har en mindre, ostressigare post-hörna.

Har tre paket jag behöver skicka, men har en dålig vecka och har inte riktigt ork att packa och gå in bland folk för att posta.

Så nu skickar Vinted stressande meddelanden om att jag ska skicka fastän jag har 5 dagar kvar.

Funderar på om det är värt åka en bit längre bort till ett annat ombud där de har en mindre, ostressigare post-hörna.
Tycker det kan vara värt. Så gjorde jag när jag skulle hämta vissa paket under pandemin. Åkte hellre lite längre men till större än de mindre.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 486
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 995
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 521
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 859
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar