Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Sålde 2 prylar igår. Skönt.
I avdelningen ärvda vaser och annat går försäljningen trögt.
Ska nog lägga ut en del 60talsleksaker, men vet inte riktigt vad jag ska begära för dem.
Två av dem i originalförpackning.

Borde också ta i tu med att lägga ut mina 60talsBarbies med kläder. Har även hennes lillasyster med lite läder + garderob.
Vet inte heller vad jag ska lägga mig på för pris där heller.....Blir till att googla.

Har i alla fall lämnat några klädesplagg och skor till hjälporganisation.

Och där fick jag en full bil med tyger/hobby material från en bekant, nu är syrummet ännu mer proppfullt än innan 😂 kollat igenom det mesta, vissa saker kan jag använda, men inte allt.
Så måste rensa, och försöka sälja en del.
@Lyan var hade du sålt ditt blingbling till selar bland annat? Fått en del sånt 😂

Och där fick jag en full bil med tyger/hobby material från en bekant, nu är syrummet ännu mer proppfullt än innan 😂 kollat igenom det mesta, vissa saker kan jag använda, men inte allt.
@Lyan var hade du sålt ditt blingbling till selar bland annat? Fått en del sånt 😂
Hoppsan! 😅

Jag har sålt det mesta i ”sy och skapa till hunden” och olika pysselgrupper på facebook

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 490
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 995
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 859
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar