Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte varit med om det själv. Men kom att tänka på det nu när jag nyss hämtade ut en beställning från just Vinted. På etiketten 2 kg men i PostNord appen stod att det vägde 2,6 kg.
Jag brukar ibland välja något viktkategori över när jag bestämmer, speciellt när varan ligger nära en viktgräns med tanke på emballage och ev samfrakt.
Hur "noga" måste man vara där egentligen?
En fundering. Ni som skickar med förbetald frakt som på tex Vinted har ni fått någon straffavgift för "övervikt"?
Inte varit med om det själv. Men kom att tänka på det nu när jag nyss hämtade ut en beställning från just Vinted. På etiketten 2 kg men i PostNord appen stod att det vägde 2,6 kg.
Jag brukar ibland välja något viktkategori över när jag bestämmer, speciellt när varan ligger nära en viktgräns med tanke på emballage och ev samfrakt.
Hur "noga" måste man vara där egentligen?
Kläder är ju så smidiga att sälja eftersom det kräver så lite engagemang vid packningen.Känner mig trött på Vinted men det tuggar på långsamt med kläder ändå. Inte så mycket barnkläder som jag önskar dock, funderar på att sätta ihop paket istället för enstaka plagg. Skulle vilja rensa leksaker och annat bättre men det är svårt?
Kika på marketplace vad liknande möbler säljs för kanske?Någon som har tips på hur en ska prissätta en Ikea möbel?
Vissa möbler går att få prissatta i Ikeas begagnat-värderingsverktyg.Någon som har tips på hur en ska prissätta en Ikea möbel?
Jag skulle vilja att möbeln försvinner utan ansträngningVissa möbler går att få prissatta i Ikeas begagnat-värderingsverktyg.
Jag har flera gånger lämnat in begagnade ikeamöbler till Ikea istället för att lägga ut på annons
Får kollaKika på marketplace vad liknande möbler säljs för kanske?
Haha det hade ju varit det bästa.Jag skulle vilja att möbeln försvinner utan ansträngning