Det som är skönt med att lämna in är att sadeln åtminstone försvinner hemifrån.Åh, jag är så dålig på att rensa ut just nu och jag tycker att huset krymper i storlek. Det blev ju inte bättre av att jag köpte massor med finkläder till vintern och passade på att köpa både solglasögon och piffiga sandaler till sommaren när det var halva priset på reapriset. Jag sparade en massa pengar i alla fall på att inte vänta till våren.
Har tre stycken sadlar till salu, men det är såååå segt att sälja just nu. Kanske bättre att lämna in?
Jag har delade upplevelser av inlämning, ett företag skötte det snyggt även om det tog tid, ett annat skötte det bra och sadeln blev såld skapligt snabbt, ett företag var det bara strul med så jag fick nog och hämtade hem sadeln igen (den var sååå lortig, funderade hur de förvarat den egentligen...) och ett annat företag var trevlig men så enormt trög på att annonsera så sadeln blev ju aldrig såld och jag hämtade hem sadeln även där och sålde själv på någon vecka.
Har 3 sadlar inlämnade nu. Och det verkar ta tid, men jag har ingen som helst lust att ta hem dem igen så de får vara kvar.