Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Maken och dottern iväg hos svärfar och jag valde att ta några timmar för mig själv i stället. Tänkte simma, sen sätta mig på nåt café och köpa en cappuccino. Men jag tror jag stannar i sängen och äter godis i stället 😴 Så lätt att fylla den lilla tid man har med massa saker fast att det man egentligen kanske borde ta sig tid till är att för en gångs skull göra absolut ingenting.
 
Har försökt få ordning i förrådet ute. Det är fullständigt belamrat med saker så jag måste rensa ut massor om det ska bli bra. Önskar att jag gillade att rensa så jag någon gång blev klar. Nu känns det mest som jag flyttar runt allt i en never ending story :meh:. Skiter i det för nu och ger mig iväg till stallet. Min lilla bruna ger mig alltid lite extra positiv energi:love:
 
Stort grattis på födelsedagen kära @Malin_L 🥂

Rose_pink_champagne_cake_xokatierosario.com_image18.jpg


Det blev en rosechampagnetårta i år :D
 
Tre trappsteg klara :up: tog en paus för Melodikrysset och tipspromenad.
Det går rätt bra ändå. Lite jobbigt att skrapa och slipmusen vibrerar rätt bra (billig sak från Jula) men jag tar paus ofta så det går utan större svårigheter.
Nu ska jag nog överge trappan och sy lite istället. Skaffat en hög nya mönster som jag vill testa.
 
Men det kom ju en gubbe och bytte däck åt honom för några dagar sen.

Bilen har körförbud (obesiktad) och körkortet är indraget. Iofs verkar det inte påverkat honom nämnvärt tidigare.
Han verkar vara ngn typ av rättshaverist. Blev avhyst tidigare för att han inte betalat hyra osv. Riktig mebis som gråter ut i media

Det är ju dock stor humor att Aftonbladet är ”på plats” för att rapportera om gubbfn 😅

DB6F7E75-AE90-4C44-A402-E2F19FCC848A.webp
 
Senast ändrad av en moderator:
Bilen har körförbud (obesiktad) och körkortet är indraget. Iofs verkar det inte påverkat honom nämnvärt tidigare.
Han verkar vara ngn typ av rättshaverist. Blev avhyst tidigare för att han inte betalat hyra osv. Riktig mebis som gråter ut i media
Ja men dom visade på nyheterna att ngn kom och bytte däck åt honom efter 11 dgr. Är det en annan gubbe?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 651
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 278
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 286
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
34 836

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp