Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stort grattis till @Fjordfrälst också! 🥳

4635776857_39aba4e0a8_c.webp
 
Sov alldeles för länge. Började med en ny medicin för ett par veckor sen som hjälper mot nervsmärtorna i benen och får mig att sova. Enda problemet är att jag känner mig drogad hela tiden :crazy:
Har varit ute på 4,5 km stavgång i alla fall och nu dricker jag kaffe.
 
Skit också. Vaknade upp med ont i halsen och mår allmänt dåligt. Podcast inspelningen är idag så det är inte passande att ha ont i halsen idag :cautious:

(Vi skulle egentligen spelat in för några veckor sen, men en av de som håller i podden blev sjuk)
Poddinspelning ✅

Avsnittet släpps om någon vecka. Nu bara hoppas jag att jag inte gjort bort mig helt eller sagt något olämpligt 🙈 😬

Det var i alla fall kul att spela in och det kändes som ett väldigt naturligt samtal, trots att jag aldrig träffat någon av dem och bara skrivit lite med en av dem 🥰
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 636
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 278
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 286
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
34 831

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp