Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså har sådan ångest för att prata med mitt ex ibland, är väl för hon missförstår mig ganska ofta. Men nu kom vi bra överens om en sak så från att ha haft ont i magen känns det okej nu.

Barnet mår bättre nu också så det är skönt! Och jag hoppas jag kan jobba på måndag. Har inga symtom kvar (hade lite igår) och alla test har varit negativa! Känner mig ändå som en vandrande smittkälla 😷

Klarar jag det här så måste jag ha ett fantastiskt immunförsvar, i alla fall mot Covid 🥳
 
Har verkligen haft en helt underbar födelsedag! ❤. Först SPA i passande väder- regn som tajmade perfekt med sol när vi åkte hem och resten av dagen 😃. Efter lunch hemma gjorde jag färdigt banoffe pie och for iväg till stallet; en fd stallkompis (tonåring) ville gärna komma och rida med mig så jag fick sällskap (alla de fd stallkompisarna kom 🥰) vid födelsedagsridningen; medan hon fick rida min häst i alla gångarter fick jag chansen att prova rida stallets nya islandshäst: skritta en stund då hon inte är helt igång passade fint eftersom jag var seeeg (såklart) efter spa:t; äldre men pigg och trevlig häst 😊. Kunde sen inte låta bli att ta lite galopp i gräsbacken utanför ridbanan på min egen häst 🥰 innan kusin (12 åring) fick skritta av en liten sväng 😊. Sen blev det fika och pyssel och hemma igen tacos och en cider till Idol med älsklingen, skönt med soffhäng med 🥰.
 
Sen vickning i form av kantarelltoast i lägenhetsgarderoben

8A0CE30B-4ADB-4099-9EBE-4C7694EA0311.jpeg
 
Dags att göra sig klar och åka på pj. Både A och jag är ganska opepp :angel: Det är hela träningsgänget som åker så de delar på ponnys istället för att ha en var. Därför fick Prince stanna hemma, så då blir det ju liksom inte samma sak. Men det blir nog bra ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 604
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 278
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 284
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
34 806

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp