Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Testet igår var negativt 🙏
Alltså jag var så rädd för att ha smittat halva kirurgen, hade typ mardrömmar!
Men jag känner mig inte säker än för fick ju lite symtom igår kväll… tar ett självtest lite senare och kanske ett till PCR-test imorgon för säkerhets skull! Så ni vet menar jag 😂
 
Beundrar tobaksplanta, lejongap och stockros i november 😄

AF84AAA0-9F83-4CD5-81FE-C1E1986FFF66.webp
 
Lättad över provsvaret men känner mig ändå lite i limbo nu. Tänker att jag måste betrakta mig som sjuk ändå. Eller inte? Eller? Och när kan jag ta tillbaka barnet om jag nu mot förmodan INTE smittats. Han blev sjuk i onsdags… borde ju vara ok på måndag?

Vill ta ett test till men måste vänta, har endast ett självtest hemma. Och det andra kan jag inte ta förrän imorgonbitti.

Ursäkta tjatet men har ju ingen annan att älta med 🙃
 
Lättad över provsvaret men känner mig ändå lite i limbo nu. Tänker att jag måste betrakta mig som sjuk ändå. Eller inte? Eller? Och när kan jag ta tillbaka barnet om jag nu mot förmodan INTE smittats. Han blev sjuk i onsdags… borde ju vara ok på måndag?

Vill ta ett test till men måste vänta, har endast ett självtest hemma. Och det andra kan jag inte ta förrän imorgonbitti.

Ursäkta tjatet men har ju ingen annan att älta med 🙃

Om du är frisk och barnet kan gå på förskolan är måndag en bra dag. Annars tycker jag det är rimligt att invänta att alla är friska.
 
Läser om en tjurig gubbe som anser att polisen ska byta däck på hans bil. En bil med körförbud som det krävdes spikmatta för att få stopp på då gubben vägrade stanna vid blåljusförföljelse i flera mil! 😳

https://www.aftonbladet.se/nyheter/...s-med-spikmatta-i-varmland-vagrar-lamna-bilen



😂😂😂
Han ska ändå ha cred för att humöret inte ruckas av paj hjul på bilen och lätt dåligt rykte hos polisen. Eller så är det bara sorgligt om det är liksom standardnivån på skit en får hantera (även om allt är självförvållat).
 
Fast hans humör var ju rätt kasst.
Ja! När jag är på dåligt humör är det väldigt svårt att inte bli på ÄNNU sämre humör när mer skit händer. Att inte reagera så är väl ändå någon sorts jämnmod (dock med ett surt utgångsläge). Ju surare jag är i grunden, desto mindre behövs för mer surhet (fram till gränsen då jag mest skrattar åt mig själv) jag trodde det var rätt vanligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 651
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 278
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 286
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
34 836

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp