Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
plöjer true crime.
”Hur mördar man”Måste bara säga hur imponerad jag är av polisarbetet i många utredningar. Det är något enstaka hårstrå som hittats under något bilsäte, artbestämning av någon lövstjälk, identifiering av skomodell och storlek baserat på några centimeters avtryck, mobilmaster, överbevakningskamera i någon random butik en månad innan mord när någon tejp inhandlas. Herregud vad de hittar saker, jag hade varit helt rökt som mördare. Typ googlat ”hur mördar man” och sen tagit min egen bil och mobil till adressen och bah ”hehehehe got away with it!”
Det finns bergis en "wikihow" på ämnet med illustrationer och allt.”Hur mördar man”
”Hur mördar man”
Har en släkting i Finland som sitter i häktet för en liknade sak.Jag skulle vara i gott sällskap dock, såg precis ett avsnitt där de tvingat offren att göra större transaktioner till deras egna bankkonton innan de tragiskt nog mördade dem. I tron på att en sådan transaktion inte går att spåra väldigt enkelt? Jeeez. Det är tur ibland att våra gärningsmän inte är de skarpaste knivarna i lådan så de åker fast.