Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Konstaterar att det klockan jämt blir så mycket och sen middag när så pass många plankstekar ska lagas; 7 st den 8e äter inte det ännu eller inte ens född 😄 Lite äckligt att få en harkrank inkapslad i en plastpåse och lätt besvikelse och irriterad när jag öppnade burken med grön stångaparris och det är svartmögel i locket...Blir inte mycket sparris på plankorna då det var tänkt både en burk gröna och en vita men blir säkert gott ändå 😋😍.
 
Jag har nu försökt beställa från bästa indiska i nästan TJUGO MINUTER via hemsidan. De får icke någon beställning från mig, jag orkar inte, hur god mat de än må ha.
Så otroligt icke användarvänligt beställningssystem har jag aldrig varit med om någonsin.
 
Har dåligt samvete för jag råkade hetsa Whippishen på stora killen så att de kraschade och lillen gjorde en kullerbytta. Båda slog sig rätt illa men skadade sig som tur var inte. De var på springhumör och jag släppte stora först som sprang iväg. Han brukar alltid vara med på noterna men den här gången var han distraherad just när jag sen bussade Whippishen på honom. I leksyfte såklart. Men lillen for iväg som skjuten ur en kanon och stora killen vände sidan till istället för att se & springa. Lillen dundrade rakt in i stora killens flank och fortsatte sen i en båge genom luften. Det gjorde ont i mig när de slog sig så, så onödigt. Glad att de inte skadade sig på allvar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 604
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 278
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 284
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
34 806

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp