Röstar Indiskt!Funderar mycket allvarligt på takeaway ikväll. Indiskt eller kina är frågan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Röstar Indiskt!Funderar mycket allvarligt på takeaway ikväll. Indiskt eller kina är frågan.
Jag veeeeet.. Men ja.Jag tror du får roligt om du går dit själv också! Halva jobbet är att ta sig ut.
Röstar kinaFunderar mycket allvarligt på takeaway ikväll. Indiskt eller kina är frågan.
Funderar mycket allvarligt på takeaway ikväll. Indiskt eller kina är frågan.
Indiskt!Funderar mycket allvarligt på takeaway ikväll. Indiskt eller kina är frågan.
Det här är UK, det finns alltid indiskt. Vi har två riktigt bra restauranger i byn dessutom!Indiskt... men det är mest för att jag kan inte laga indiskt själv och enda indiska stället i Falun lagt ner (det är en Texas Longhorn nu ). Dvs jag skulle ta chansen om det fanns indiskt att köpa.
Du är klok du, Franskbaggar är det bästigaste!Lagar mat... gnocchi alla sorrentina igen, nu ryker den sista buffelmozarellan från lokala delin
Men jag vägrar fortfarande italienskt vin så det är franskt i glaset
Glu off på biltema a 79krMattan är kul att riva bort, limmet inte lika skoj..
Hamstrar!Väckt hamstern och städat åt honom, nu håller han på för fullt att flytta grejer i buren så han får det som han vill ha det.
Hamstrar är ju sjukt söta djur ändå.
Jag har en hamster som substitut för hund.Hamstrar!
Om det inte vore för att hunden är väldigt intresserad av gnagare på ett tämligen obarmhärtigt sätt, skulle jag absolut vilja ha en hamster igen!