Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh! Gnocchi är ju så gott!Lagar mat... gnocchi alla sorrentina igen, nu ryker den sista buffelmozarellan från lokala delin
Men jag vägrar fortfarande italienskt vin så det är franskt i glaset
Mattan är kul att riva bort, limmet inte lika skoj..Åhhhhh vill och dra bort heltäckningsmatta älskar att ta bort gamla mattor.
Ja, den går inte av för hackor! Enkel är den också, sök på Fredriks Fika äppelpaj med dulce de leche om du vill ha recept. Denna gång klantade jag mig dock och råkade koka mjölken för mycket så att den skar sig (lärdom: försök inte kombinera bakning med Teamsmöte) så den ser inte riktigt ut som den ska, men smaken verkade det inte vara något fel på när jag testade smetenMen hur gott lät inte det där?!?
Du kan få komma och dra ut min!Åhhhhh vill och dra bort heltäckningsmatta älskar att ta bort gamla mattor.
Så vad skulle du vlija göra?Jag har så tråkigt! Är så rastlös!
Vill göra något med alla vänner är upptagna eller tråkiga..
Gå på en vernissage och sedan gå ut och dricka vin. Jag skulle kunna gå på vernissagen själv, skulle kanske träffa på någon jag kände där. Men nej.. Jag vill gå dit med någon kompis ju.Så vad skulle du vlija göra?
Det är roligare med en vän!Gå på en vernissage och sedan gå ut och dricka vin. Jag skulle kunna gå på vernissagen själv, skulle kanske träffa på någon jag kände där. Men nej.. Jag vill gå dit med någon kompis ju.
Verkligen. Men mest har jag blivit lite folkskygg sista åren, så är lättare att gå på sånt tillsammans med någon.Det är roligare med en vän!
Jag tror du får roligt om du går dit själv också! Halva jobbet är att ta sig ut.Gå på en vernissage och sedan gå ut och dricka vin. Jag skulle kunna gå på vernissagen själv, skulle kanske träffa på någon jag kände där. Men nej.. Jag vill gå dit med någon kompis ju.