Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hur gott lät inte det där?!?Har lunchpaus och dricker smoothie samtidigt som jag förbereder en äppelkolapaj till kvällens middagsbjudning
Åh, himmelriket! Glöm inte julavdelningen och cirkulationsdelenI ett svagt ögonblick sa jag ja till att följa med min mor till djävulens blå boning idag - jag sitter nu och samlar kraft och jagar bort impulsen att ringa och ställa in...
Oh, uppdatera gärna sen med resultatet. Den färgen har jag span på, ser jättefin utDe kommande helgerna är räddade, ska måla om hall både uppe och nere.
Jag känner mig också ensam ikväll, vi får vara ensamma tillsammans!Känner mig ensam, och vet inte riktigt om jag kan göra något åt det Testade att kolla med en vän om hon ville FaceTimea, men hon kunde inte ikväll..
Ja, tur att buke finns ändå!Jag känner mig också ensam ikväll, vi får vara ensamma tillsammans!
Har du kvar din hamster?Jag blir också ensam ikväll, känns trist. Varit sjuk sedan i tisdags så varit ensam hemma länge nu.
Haha, ja. Fast han är gammal numera och sover ännu mer är innan.Har du kvar din hamster?
Låter som dålig tidsplanering med 10 minuter och illamåendet. Hade säkerligen funkat med 13 minuterMin choklad tog slut i går. Jättekonstigt! Inom tio minuter var den bara borta
Ångrar mig i dag, mår illa
Jag ska iväg och stöpa ljus med en kollega imorgon ! Heldag i princip, för jag får nog åka härifrån ca 8:45 och lär inte vara hemma igen förrän vid 16-tiden. Ska bli kul !
(Fast en del av mig önskar att jag inte hade något bokat imorgon, men det är bara TRAMS! Jag har alltid kul när jag väl är iväg !)