Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Meningen var att jag inte skulle hem till katt/föräldrar den här veckan, men katten har varit dålig så jag ville träffa honom. Åkte ut med min bror efter jobbet i går.
I dag har mamma och jag varit på shoppingrunda, och nu är jag hemma och tar det lugnt.
 
Vill ju skriva mer men fastnar lätt i detaljer perfektionist som man är. Såg ett event som går ut på att skriva 50 000 ord under november och hoppade genast på tåget. NU måste jag skriva på utan att läsa igenom vartenda stycke 7 gånger innan jag går vidare. Nu har jag skrivit i en hel timme. Så himla roligt :)
 
I ett svagt ögonblick sa jag ja till att följa med min mor till djävulens blå boning idag - jag sitter nu och samlar kraft och jagar bort impulsen att ringa och ställa in... :angel:
Åh, himmelriket! Glöm inte julavdelningen och cirkulationsdelen ;)

De kommande helgerna är räddade, ska måla om hall både uppe och nere.
Oh, uppdatera gärna sen med resultatet. Den färgen har jag span på, ser jättefin ut :love:
 
Efter vernissaget har min dag har präglats av jakten på löjrom i de södra förorterna

C2CF72F1-B34E-4DF7-9003-98ADBAA0101A.webp
 
Jag ska iväg och stöpa ljus med en kollega imorgon :) ! Heldag i princip, för jag får nog åka härifrån ca 8:45 och lär inte vara hemma igen förrän vid 16-tiden. Ska bli kul :) !
(Fast en del av mig önskar att jag inte hade något bokat imorgon, men det är bara TRAMS! Jag har alltid kul när jag väl är iväg :) !)
 
Jag ska iväg och stöpa ljus med en kollega imorgon :) ! Heldag i princip, för jag får nog åka härifrån ca 8:45 och lär inte vara hemma igen förrän vid 16-tiden. Ska bli kul :) !
(Fast en del av mig önskar att jag inte hade något bokat imorgon, men det är bara TRAMS! Jag har alltid kul när jag väl är iväg :) !)

Själv ska jag hitta en fisk-restaurang i kvarteret så att eeee
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 517
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 278
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 282
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
34 772
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp