Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpt en keps 😅

B23DA8E1-6912-4D6E-8AE7-EE2889526F3B.webp
 
Sitter en förortsunge framför mig. Han är så gullig :D
"Dina problem är din ryggsäck mannen. Hennes är hennes egen ryggsäck, förstår du? Du kan inte ta hennes ryggsäck mannen det blir kefft! Sluta baxa andras ryggsäck förstår du? Du samlar fan ryggsäck mannen. Är vi klara med det nu?"

Vill typ fråga om han vill coacha mig. :angel::D
 
Fullt upp och klockan skenar 😅. Tagit fram finkött som tinar, förberett pannacotta, städat i köket och dammsugit och våttorkat alla golv 😊. Varit ute med lillkisse i blåst; oj vad han skrek/jamade innan han fick komma ut. Strax stallet; ett gäng hästar vill garanterat ha lunchhö 😊. Idag passar det perfekt att köra avsutten motion, drygt 3 veckor sedan och 2 veckor sedan vi klättrade så blir nog änna lite i backen på fältet bakom stallet 👍.
 
Hade min lantbrukstillsynst-shirt på mig idag. Det är kossor på den. Var givetvis ute på tillsyn på förmiddagen.

Kollegorna skojade om att jag skulle ha en avloppströja också. Med slamavskiljare på. Tror nästan jag ska göra ett tryck. Undrar om någon utanför avloppsgruppen skulle fatta :D
 
Varför hemma om du inte är sjuk?
Jag smittspårar mig pga har umgåtts med mitt barn som nu i efterhand troligen har covid, pga exet har det. Idag flexade jag hem tidigare för ville inte äta bland alla på jobbet ifall jag har blivit smittad. Jag är inte sjuk, först nu jag börjar känna mig tät i näsan.

Jag kommer ju inte vara hemma nästa vecka om mina test är negativa och jag mår bra… min sista mening handlar om ifall jag har/får covid nu.
 
Jag smittspårar mig pga har umgåtts med mitt barn som nu i efterhand troligen har covid, pga exet har det. Idag flexade jag hem tidigare för ville inte äta bland alla på jobbet ifall jag har blivit smittad. Jag är inte sjuk, först nu jag börjar känna mig tät i näsan.

Jag kommer ju inte vara hemma nästa vecka om mina test är negativa och jag mår bra… min sista mening handlar om ifall jag har/får covid nu.
Jo men det är ju borttaget sedan i våras. Så länge jag inte har symptom är jag ju inte hemma.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 422
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 278
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 277
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 083
· Visningar
34 725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp