Hur gick det, fick du sålt din vagn?Är hemma idag med. Efter att ha haft någon form av magsjuka i två dagar kände jag att jag inte var i form att jobba idag. Men nu iaf magen i balans igen och jag mår bättre. Skönt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gick det, fick du sålt din vagn?Är hemma idag med. Efter att ha haft någon form av magsjuka i två dagar kände jag att jag inte var i form att jobba idag. Men nu iaf magen i balans igen och jag mår bättre. Skönt!
Inte ännu tyvärr. Funderar på att sänka priset, men tänker att jag avvaktar lite mer. Har inte så bråttom även om det vore skönt att få den såld.Hur gick det, fick du sålt din vagn?
I ett svagt ögonblick sa jag ja till att följa med min mor till djävulens blå boning idag - jag sitter nu och samlar kraft och jagar bort impulsen att ringa och ställa in...
Varför hemma om du inte är sjuk?Börjar känna mig lite tät i näsan… inget svar på provet än. Är dock rädd att jag tog det för tidigt. Får ta ett nytt i helgen om det är negativt. Förutsatt att jag inte blir däckad så kommer jag bli galen av tristess om jag måste vara hemma
Jag smittspårar mig pga har umgåtts med mitt barn som nu i efterhand troligen har covid, pga exet har det. Idag flexade jag hem tidigare för ville inte äta bland alla på jobbet ifall jag har blivit smittad. Jag är inte sjuk, först nu jag börjar känna mig tät i näsan.Varför hemma om du inte är sjuk?
Jo men det är ju borttaget sedan i våras. Så länge jag inte har symptom är jag ju inte hemma.Jag smittspårar mig pga har umgåtts med mitt barn som nu i efterhand troligen har covid, pga exet har det. Idag flexade jag hem tidigare för ville inte äta bland alla på jobbet ifall jag har blivit smittad. Jag är inte sjuk, först nu jag börjar känna mig tät i näsan.
Jag kommer ju inte vara hemma nästa vecka om mina test är negativa och jag mår bra… min sista mening handlar om ifall jag har/får covid nu.
Vad är borttaget? Jag jobbar inom sjukvården…Jo men det är ju borttaget sedan i våras. Så länge jag inte har symptom är jag ju inte hemma.