Jag tog bort Tinder igen 
Orkar inte.
MÄr vÀldigt bra nu generellt Àven i motgÄngar och har en massa planer o drömmar som kÀnns uppnÄeliga. Och i det kÀnns det bara som jag inte vill ha nÄtt som förstör de.
Minsta lilla vibb pÄ Tinder frÄn mÀn om att jag fÄr en kÀnsla av att de söker nÄgon som tar hand om dem o de blir avmatchning.
Jag Àr en omhÀndertagande person men de ska gÄ till mig o mitt.
Har en jag pratar med pĂ„ messenger men han verkar sakna intressen. Han gilla att vandra skrev han men gĂ„r inte ut nĂ€r de regnar
Just i konversationer dÀr mÀn i mitt fall kommer med klag o ja kÀnner att ja kan lyfta nÄtt bra ur de sÄ blir jag ganska avtÀnd direkt. Ja kÀnner mig som en morsa eller terapeuth(stavning)
SĂ„ dejting nedlagt

Orkar inte.
MÄr vÀldigt bra nu generellt Àven i motgÄngar och har en massa planer o drömmar som kÀnns uppnÄeliga. Och i det kÀnns det bara som jag inte vill ha nÄtt som förstör de.
Minsta lilla vibb pÄ Tinder frÄn mÀn om att jag fÄr en kÀnsla av att de söker nÄgon som tar hand om dem o de blir avmatchning.
Jag Àr en omhÀndertagande person men de ska gÄ till mig o mitt.
Har en jag pratar med pÄ messenger men han verkar sakna intressen. Han gilla att vandra skrev han men gÄr inte ut nÀr de regnar

Just i konversationer dÀr mÀn i mitt fall kommer med klag o ja kÀnner att ja kan lyfta nÄtt bra ur de sÄ blir jag ganska avtÀnd direkt. Ja kÀnner mig som en morsa eller terapeuth(stavning)
SĂ„ dejting nedlagt