Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men för vad äter du så mycket panadol/ipren??Känns som magen är lite bättre. Vet inte när jag senast inte åt panadol/ipren på 24 timmar. Ont i huvudet men tydligen kan det vara en bieffekt. Jag har ätit en hel del starka, narkotikaklassade saker utan att för en enda sekund känna något sug, snarare tvärtom. Ironiskt att det är otc som alla läkare säger åt en att ta som gör att jag måste detoxa.
Och det skulle vara ditt fel?Blev precis utskälld i 15 minuter. För att två andra kollegor inte svarar på mail
Jadu, jag försökte förklara att jag var liiite fel person att vara upprörd på.Och det skulle vara ditt fel?
Känns som magen är lite bättre. Vet inte när jag senast inte åt panadol/ipren på 24 timmar. Ont i huvudet men tydligen kan det vara en bieffekt. Jag har ätit en hel del starka, narkotikaklassade saker utan att för en enda sekund känna något sug, snarare tvärtom. Ironiskt att det är otc som alla läkare säger åt en att ta som gör att jag måste detoxa.