Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kort dag i dag. Hittills har jag fikat och svarat på alla mail. Tror jag ska ta tag i kemikalierna snart, men jag behöver verkligen inte stressa i dag.
I eftermiddag kommer bästisen och så ska vi köra halloween-film och spel helg-vandring-mys. 🥰

Min hjärna säger i vanlig ordning att jag inte vill ha mysig helg med bästisen, men jag vet att jag kommer bli jätteglad när den väl kommer igång. Det är ett mysterium varför jag inte vill träffa folk jag vet att jag mår bra av :cautious: Hjärnan är dum i hela huvudet.
 
Känns som magen är lite bättre. Vet inte när jag senast inte åt panadol/ipren på 24 timmar. Ont i huvudet men tydligen kan det vara en bieffekt. Jag har ätit en hel del starka, narkotikaklassade saker utan att för en enda sekund känna något sug, snarare tvärtom. Ironiskt att det är otc som alla läkare säger åt en att ta som gör att jag måste detoxa.
 
Känns som magen är lite bättre. Vet inte när jag senast inte åt panadol/ipren på 24 timmar. Ont i huvudet men tydligen kan det vara en bieffekt. Jag har ätit en hel del starka, narkotikaklassade saker utan att för en enda sekund känna något sug, snarare tvärtom. Ironiskt att det är otc som alla läkare säger åt en att ta som gör att jag måste detoxa.
Men för vad äter du så mycket panadol/ipren??
 
Jobbar hemma. Har misstänkt lite att göra. Eller ja, jag har en jättelång lista på saker som ska göras men jag kan inte göra sakerna på egen hand utan behöver samarbeta med flera personer (som är lediga idag). Så jag får bara fila på min att göra-lista och förbereda så det blir lättare nästa vecka.
 
Sådärja. En och en halv kundvagn kemikalier slängda.
Sen fick jag tag i en vettig person på företaget som hyr ut vår lokal till oss. Berättade lite hur chefen tänker hitta på lite egna grejer om maxantal i ett rum och temporära utrymningsvägar osv. Hen skulle ta det vidare. Då slipper jag ha det på mitt samvete om alla brinner inne. :up:
 
Gjort en lite slarvröjning på förstubro och kök.
Det kommer en kvinna som ska hyra vår lokal och jag skämdes för hur allt såg ut.

Det hade det goda med sig att jag äntligen fick ta reda på tomma krukor och allmän återvinning som hopat sig. Många vändor ner till uthuset blev det. Och några till soptunnan.

Nu är jag slut och ska göra ingenting fram till lunch. :D
 
Känns som magen är lite bättre. Vet inte när jag senast inte åt panadol/ipren på 24 timmar. Ont i huvudet men tydligen kan det vara en bieffekt. Jag har ätit en hel del starka, narkotikaklassade saker utan att för en enda sekund känna något sug, snarare tvärtom. Ironiskt att det är otc som alla läkare säger åt en att ta som gör att jag måste detoxa.

Varför alla dessa Ipren? Har du olidlig värk finns ju annat att testa mot detta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 432
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 278
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 277
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 083
· Visningar
34 738

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp