Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sämsta möjliga kombination - mens och covidångest! Mår pissigt men vet inte vad som är vad 🙃

Dessutom ska min ”crush” på jobbet vara ledig i två veckor och just nu kan jag bara tänka på hur mycket jag kommer sakna henne och deppa över att jag kanske inte kan jobba imorgon 😭

Åh, så miserabelt allt blev!
 
Mycket piggare nu på kvällen :) Bakade hallonpaj, blev supergott :d
Tyvärr brukar det inte gå över så här fort, så ställer ingen klocka imorgon utan det får bli en glad överraskning om jag inte är kass igen imorgon bitti. Ska ändå jobba hemifrån, om jag jobbar, så har ingen brådska..
 
Jag försöker titta på en serie men Wilma har inlett en kamp på liv och död. 😱

Jag trodde verkligen ingen mus skulle våga försöka sig in i vardagsrummet när jag, hundarna och katterna är där + ljud från serien, men hon både hittade och tog en mus som hon tappade pga hundarna som blev intresserade. Nu är det full jakt på stackaren.
 
Sista tåget innan bilen hem. Är ganska präktigt trött nu!

Och måste tjuvläsa ärenden under helgen för jag har en SIP i början på veckan där jag måste vara insatt. Det är tydligen vi som har bjudit in = är ansvariga = jag är mötesledare i ett ärende jag inte kan 😬
 
Alltså FB-grupper…

AD135688-01ED-478B-8FE5-88D3DD7915CD.webp
 
Var på bodypump och halvvägs in i passet fick jag en jättekonstig känsla, typ brus i öronen och svetten rann. Orkade inte ens lyfta 1 kilos-vikterna i axelpress helt plötsligt, mycket konstigt :confused:. Känner mig en aning mer närvarande nu iaf.

Tog hand om en som svimmade utanför bodypump förra året. Mycket som kan hända i kroppen när man tränar hårt, särskilt om man ätit/druckit/sovit för lite. Ta hand om dig!
 
For in till stan vid halv tio; in på systemet, dollarstore och CG och sen direkt till stallet för lunchfodring och passa på att rida ut i det härliga vädret 😍: en mera fartfylld ridtur idag; öste på lite i galopp i backen upp till stugorna men fick hålla igen genom lövbädd med grus under, utmed skogskanten och grusvägen men helst hade ju pållan fått öka där med 😅 (men hovklappret 😍) .Hemma igen efter lunch fick lillkissen gå ut en sväng- i sele denna gång så vi kunde skippa kärret idag 😆. Tillbaka till stallet med en stallkompis och så hämtade älsklingen upp mig efter jobbet 😁. Hade lagat middagen och både sambon och jag tyckte cowboysoppan blev helt okej trots att jag missat creme fraiche och istället redde grekisk yoghurt med majsstärkelse så den skulle hålla att koka 👍. Nu är det sovtajm för oss och kissarna 🥰.
 
Som sagt; in en sväng på systemet då jag missade att beställa i tid till ombud, så var frågan: skulle jag få visa leg?!? Först verkade det inte så men så ångrade sig kassörskan. "Visst, två dar till 35 men varsågod 😄". "Åh goda gener och grattis i förskott!" "Tack tack 😁".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 340
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 278
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 277
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 081
· Visningar
34 672
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp