Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Själv går jag bara och hämtar grejer i IT förrådet :angel: Men IT tycker bara det är bra att jag kan lösa mina egna problem, det finns gott om folk här som inte ens vet hur man väljer var man sparar en fil som behöver hjälp...

Denna tangentbordsätande datorn är dock lite väl mycket IT-problem för mig :D
Här måste chefen godkänna alla beställningar och vi får inte göra något på datorn utan det fixar supporten som är helt inkompetenta :meh:
 
Varför köttar de inte bara in pnedisolon? Lär ju hjälpa.
Jag har hellre värk än käkar pnedisolon 24/7 men det är ju en "smaksak". Vill du vara fri från värk är det nog det som har bäst effekt. Som bonus lär du bli pigg dessutom.
Bra fråga.
Sen är det ju diabetesen som blir påverkad om jag ska äta kortison länge så.
Men vi får se vad de föreslår.
 
Bra fråga.
Sen är det ju diabetesen som blir påverkad om jag ska äta kortison länge så.
Men vi får se vad de föreslår.

Kosten är ju viktig också både när man har diabetes typ 2 och även när man käkar kortison.
Det kan ju hjälpa att gå ner i vikt också om man har mkt värk, det är ngt jag skulle behöva göra för att inte slita för mkt på redan pajad kropp. Sen vet jag inte om man kan räkna med att vara helt fri från värk om man inte är purung längre, rent krasst. Mitt problem är att jag inte kan gå/promenera men vikt kan man ju reglera med kosten (om man har lite självdisciplin :p jag har haft rätt dåligt med den varan på sistone)
 
Blev bara tröttare och tröttare på morgonen när jag började jobba (tack och lov hemifrån) så fick sjukanmäla mig :( Hade det inte gått tre dygn sen vaccinationen hade jag trott det var en reaktion på den, men det är nog min vanliga utmattningsförkylning 😕 Hoppas det ska räcka med sängläge max ett par dagar, bil gärna kunna vara med och sjunga i kyrkan på minnesgudstjänsten på söndag!
 
Handlat. Hann precis innan värsta rusning men den började just som jag åkte hemåt. Problemet är att allt jag handlat behöver tillagas på något sätt, suck. Tänkte göra korv stroganoff och makaronilåda och frysa in. Köpte också vitlök så jag kan köra lite bulgogi. Och, joy of joys, tomatpuré är nu tillbaka i sortimentet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 307
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 273
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 271
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 081
· Visningar
34 637
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp