HATAR att vänta på saker.... Jag väntar nu på Schenker.... Som ska komma mellan kl 13 och 16. Och det har "bara" tagit nästan en vecka för mina böcker att levereras.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Saltstenen, läste jag först.....Salstentan avklarad. Kändes ändå som jag hade hyfsat koll på alla frågor, vissa fick jag hjärnsläpp på men kunde förklara lite iallafall även om det blev lite kortare svar. Så som det känns nu och efter jag kollade anteckningarna så verkar jag svarat rätt på det mesta så det blir förhoppningsvis ett godkänt resultat
Jag har nyuppkomna maskrosor o tusenskönor i gräsmattan, va fan liksom!otroligt konstigt. Det är så grönt, stockrosen har knoppar och blommar...
Byt dator.Dör tråkdöden. Kan inte göra något arbete pga datorn äter tangentbord så sitter typ bara och scrollar.
Till vilken? Tror inte kollegorna blir jätteglada om jag kommer och tar deras datorerByt dator.
Värk deluxe.
Men kontaktade reumatologen via 1177.
Ska dit i december men måste få sova
Hittade en tussilago här om dagen..Jag har nyuppkomna maskrosor o tusenskönor i gräsmattan, va fan liksom!
De får köpa in nya datorer som funderar, låter som ni sitter och knackar stentavlor.Till vilken? Tror inte kollegorna blir jätteglada om jag kommer och tar deras datorer
I alla fall på mitt jobb tar det några dagar innan ny dator kommer, sen ytterligare någon dag innan alla nödvändiga program är installeradeDe får köpa in nya datorer som funderar, låter som ni sitter och knackar stentavlor.
Vi har inga pengar att köpa in datorer för tyvärr. Så det är att lösa detta eller hämta en gammal burk med XP som de tydligen har kvar av någon anledning.De får köpa in nya datorer som funderar, låter som ni sitter och knackar stentavlor.
@Hoarfrosts jobb borde ha en IT-avdelning som ser till att både programvaran fungerar och att hårdvaran är uppdaterad, kan man bara gå och hämta ut tangentbord borde man kunna hämta ut en ny dator. Datorer åldras, institutioner borde ha rotation på grejerna så de byts ut med några års mellanrum.I alla fall på mitt jobb tar det några dagar innan ny dator kommer, sen ytterligare någon dag innan alla nödvändiga program är installerade
Bara jag som är van vid att allt måste beställas kanske finns något tangentbord på jobbet och it-avdelningen vet jag inte ens vart den sitter. Jobbar inom en större koncern@Hoarfrosts jobb borde ha en IT-avdelning som ser till att både programvaran fungerar och att hårdvaran är uppdaterad, kan man bara gå och hämta ut tangentbord borde man kunna hämta ut en ny dator. Datorer åldras, institutioner borde ha rotation på grejerna så de byts ut med några års mellanrum.
@Hoarfrosts jobb borde ha en IT-avdelning som ser till att både programvaran fungerar och att hårdvaran är uppdaterad, kan man bara gå och hämta ut tangentbord borde man kunna hämta ut en ny dator. Datorer åldras, institutioner borde ha rotation på grejerna så de byts ut med några års mellanrum.
Själv går jag bara och hämtar grejer i IT förrådet Men IT tycker bara det är bra att jag kan lösa mina egna problem, det finns gott om folk här som inte ens vet hur man väljer var man sparar en fil som behöver hjälp...Bara jag som är van vid att allt måste beställas kanske finns något tangentbord på jobbet och it-avdelningen vet jag inte ens vart den sitter. Jobbar inom en större koncern