R
Raderad medlem 68338
Jag sitter i omvänd sits, säljaren plockade med sig tvättmaskin, element, hatthylla mm av den fasta inredningen men lämnade hela sitt bohag i ladan. Kul. Inte.
Eh det lät ju en smula .. oklart minst sagt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sitter i omvänd sits, säljaren plockade med sig tvättmaskin, element, hatthylla mm av den fasta inredningen men lämnade hela sitt bohag i ladan. Kul. Inte.
Men hjälp!!!
Vad säjer mäklaren?
Förlåt ! MenNu är tomtarna arga på mig för att de inte får igång sitt internet herregud vilket folk..
Nu är tomtarna arga på mig för att de inte får igång sitt internet herregud vilket folk..
När jag skrev kontrakt hos mäklaren, gick hem igenom vad hörde till bostaden.Men herregud! Jag fattar inte hur folk är funtade, de måste väl ändå inse att det finns liksom regler och avtal för sådant här... som man inte kan bryta mot hursomhelst. Hoppas det reder upp sig så snart och smärtfritt som möjligt
Är inte helt insatt men för mig att det är standard i de flesta länder utom i Skandinavien. I tex Tyskland tar man väl med sig hela köksinredningen.Angående vad man tar med vid flytt och inte. Här i Aus är det standard att man tar med sin egen kyl, frys och tvättmaskin vid flytt. I alla fall här i QLD. Vet inte hur det är i lägenheter i större städer dock...
Min sambo tyckte det var smart när jag sa att i Sverige lämnar man i stort sätt alltid. Han undra då först typ "men om jag just köpt en ny kyl och sen flyttar till ett hus med gammal kyl...." men jag sa att då är ju priset på boendet efter standarden också... ahh smaaaaart