Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollade precis min pension. Deprimerande..
Du har fortfarande tid att trappa upp ditt privata pensionsspar!
Inte med min inkomst
Äsch då
Nu har tomtarna får tag i min mans numret också och börjar smsa honom. Folk!
Polisanmäl.
Känns som slöseri med resurser men nu har de "hotat" mina föräldrar och stalkat reda på makens nummer.. Ja vi får se hur jag gör. Om de inte slutar när jag säger ifrån (för det har jag inte gjort) blir det polisanmälan.
Nu har tomtarna får tag i min mans numret också och börjar smsa honom. Folk!
Vilka märkliga människor du råkat ut för! Jag hade lite fräckt spärrat deras nummer (och bett make + föräldrar göra samma sak) och hänvisat till snigelposten om de vill något. Gör det lite bökigare för dem samtidigt som man inte stänger av kontakten helt (om det nu mot förmodan skulle dyka upp något relevant).
Alltså - du behöver inte säga ifrån. Det är så totalt självklart att man inte beter sig sådär.Känns som slöseri med resurser men nu har de "hotat" mina föräldrar och stalkat reda på makens nummer.. Ja vi får se hur jag gör. Om de inte slutar när jag säger ifrån (för det har jag inte gjort) blir det polisanmälan.
@athena_arabians ärligt talat är det lite underhållande Mitt jobb är inte så stimulerande så jag behöver andra utmaningar