Jag vaknade 2.20 typ och var pigg så nu kan jag inte sova (och jag borde inte surfa på nätet... jag vet). Dessutom var jag tvungen att göra hela kvällsrutinen som egentligen är rätt lätt och snabb. Men inte ikväll... har givetvis glömt i vilken väska/låda jag lagt tandställningen och ska hellst inte sova utan den mer än en natt. Men igår (fredags, så eg förrgår) tänkte jag "äsch, jag letar upp den imorgon på dagen" och idag (lördags, så eg igår) gjorde dumma jag inte det så det var bara att sätta igång och leta mitt i natten . Jag tror grannarna under oss älskar oss, kan man med annat liksom? Eftersom jag eventuellt liksom inte var tyst som en mus när jag letade efter tandställningen och eventuellt kan vi orsakat att hela huset fått typ tio notiser i sin mobil under dagen
Jag tror tack och lov inte huset är så lyhört egentligen. Vi har i alla fall inte hört grannarna på dessa två dygn vi bott här (och kusinerna bor i det exakt likadana huset jämte, det enda som hörs enligt dem är om man spelar elgitarr - men det har vi ändå ingen ). Men vem vet, våra grannar kanske är bortresta nu i julstöket, eller är extremt tysta av sig
Jag tror tack och lov inte huset är så lyhört egentligen. Vi har i alla fall inte hört grannarna på dessa två dygn vi bott här (och kusinerna bor i det exakt likadana huset jämte, det enda som hörs enligt dem är om man spelar elgitarr - men det har vi ändå ingen ). Men vem vet, våra grannar kanske är bortresta nu i julstöket, eller är extremt tysta av sig