Jag är på väg dit nu! Vi kanske ses?
Hon har shoppat klart nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag reste till Japan så tyckte jag inte heller att tidsomställningen kändes så mycket. Men det var kanske lite mer spännande än att resa till Stockholm
Vad vill @godisklubba ha för färger då?
Min kära mor är här nu och ska hjälpa mig med det sista. Jäklar vad undan det går när hon sätter igång!
Inte den snyggaste granen, men pyntad nu iaf. Måste komma ihåg och köpa ny julgransfot till nästa år. Denna läcker Visa bifogad fil 22967
Fick ta ett snöre påväggen. Annars välter den. Ser inte riktigt klok ut
Som jag skrev är jag lite besviken på att det inte är blått, men det blev fint ändå och för mig symboliserar rött, vitt och grönt julen så det hade blivit rött, vitt och grönt oavsett. Har så mycket blåa saker resten av året så det blir som en liten variation typVad vill @godisklubba ha för färger då?
Min kära mor är här nu och ska hjälpa mig med det sista. Jäklar vad undan det går när hon sätter igång!
Inte den snyggaste granen, men pyntad nu iaf. Måste komma ihåg och köpa ny julgransfot till nästa år. Denna läcker Visa bifogad fil 22967
Fick ta ett snöre påväggen. Annars välter den. Ser inte riktigt klok ut
2018 års händelse inträffade just. In kommer en snubbe ala Snoop. Tänk mörk, hip-hop style, feta guldkedjor osv. Han står och ser lite förvirrad ut så jag går fram och frågar om han vill ha hjälp med ngt. Han bara ”actually I just wanted to ask you out on a date”.
Sa du ja?
Jag lyckades slingra mig