Vad gör vi? Del XCV

Nu är jag ledig till torsdag
Sprungit runt på ikea, Jula och Willys. Proppfullt med folk.
Satte ihop katternas nya klösträd. Få se om den duger i stället för möblerna

Somnade i soffan en stund, inte fel alls.

Funderar på vad vi ska äta när sambon kommer hem, kan tänkas att sambon har något bra förslag.

Kul att bli visad uppskattning ändå! :up:

-

Jag lagar andra hälften av årets julklappar. Hemmagjord granola. Personliga julklappar är förlegat. Här får alla samma sak enligt löpande band principen!

Ja det känns alltid trevligt!

Gud vad gott med egengjord granola :d Hur gör du den?

Håll dig borta från soffan!! :nailbiting: Jag har definitivt fastnat. Hade tänkt att jag skulle "julstäda" lite lätt men den planen verkar ha så att säga avtagit :angel: Överväger att eventuellt lägga mig och sova ett par timmar, men antar att detta skulle orsaka en viss dygnsförvirring :p
Jag lyckades hålla mig borta från soffan :banana: överväger dock att avsluta dagen nu och klockan är inte ens 18.00 :o

Soffan (och sängen!) är livsfarlig, jag har gått och lagt mig många gånger med tanken att jag bara ska vila en stund. Det brukar inte bli en stund, utan snarare resten av dagen :nailbiting:. Dygnsförvirringen märker jag tack och lov inte av så mycket, men det beror nog på att jag har en icke-existerande dygnsrytm :angel:

Jag lyckades hålla mig borta från soffan :banana: överväger dock att avsluta dagen nu och klockan är inte ens 18.00 :o

Soffan (och sängen!) är livsfarlig, jag har gått och lagt mig många gånger med tanken att jag bara ska vila en stund. Det brukar inte bli en stund, utan snarare resten av dagen :nailbiting:. Dygnsförvirringen märker jag tack och lov inte av så mycket, men det beror nog på att jag har en icke-existerande dygnsrytm :angel:

Haha min dygnsrytm är också helt fucked up. OCH jag överväger också att knyta mig! :o

Ja det känns alltid trevligt!

Gud vad gott med egengjord granola :d Hur gör du den?

Hittade ett recept på Elle som jag utgick ifrån och sen blev det lite vad jag hade hemna: havregryn, vetekli, hassel- och valnötter, sesam- och pumpafrön, kardemumma och kanel. Häller över en lösning med vatten, honung och olja och rostar i ugn. Ska peta ner lite torkad frukt också är tanken. Hoppas att det ska bli gott :)

Hittade ett recept på Elle som jag utgick ifrån och sen blev det lite vad jag hade hemna: havregryn, vetekli, hassel- och valnötter, sesam- och pumpafrön, kardemumma och kanel. Häller över en lösning med vatten, honung och olja och rostar i ugn. Ska peta ner lite torkad frukt också är tanken. Hoppas att det ska bli gott :)

Ah! Elle brukar ha jättebra recept! Det blir säkert gott! :)

Haha min dygnsrytm är också helt fucked up. OCH jag överväger också att knyta mig! :o
Haha då är vi två om att sakna dygnsrytm och därmed fundera på att hoppa i sängen typ nu :p men urgh vad irriterande, bara för att jag började tänka på att borsta tänderna, bädda sängen, byta om till pyamas osv blev jag pigg :confused:

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
85 86 87
Svar
1 736
· Visningar
46 962
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka