Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppsan! Fick precis ett jobberbjudande! Men var mogen och tackade nej eftersom jag lovat mig själv att inte jobba mer än nödvändigt och att droppa "karriären"
Kul att bli visad uppskattning ändå!
-
Jag lagar andra hälften av årets julklappar. Hemmagjord granola. Personliga julklappar är förlegat. Här får alla samma sak enligt löpande band principen!
Jag lyckades hålla mig borta från soffan överväger dock att avsluta dagen nu och klockan är inte ens 18.00Håll dig borta från soffan!! Jag har definitivt fastnat. Hade tänkt att jag skulle "julstäda" lite lätt men den planen verkar ha så att säga avtagit Överväger att eventuellt lägga mig och sova ett par timmar, men antar att detta skulle orsaka en viss dygnsförvirring
Jag lyckades hålla mig borta från soffan överväger dock att avsluta dagen nu och klockan är inte ens 18.00
Soffan (och sängen!) är livsfarlig, jag har gått och lagt mig många gånger med tanken att jag bara ska vila en stund. Det brukar inte bli en stund, utan snarare resten av dagen . Dygnsförvirringen märker jag tack och lov inte av så mycket, men det beror nog på att jag har en icke-existerande dygnsrytm
Ja det känns alltid trevligt!
Gud vad gott med egengjord granola Hur gör du den?
Hittade ett recept på Elle som jag utgick ifrån och sen blev det lite vad jag hade hemna: havregryn, vetekli, hassel- och valnötter, sesam- och pumpafrön, kardemumma och kanel. Häller över en lösning med vatten, honung och olja och rostar i ugn. Ska peta ner lite torkad frukt också är tanken. Hoppas att det ska bli gott
Haha då är vi två om att sakna dygnsrytm och därmed fundera på att hoppa i sängen typ nu men urgh vad irriterande, bara för att jag började tänka på att borsta tänderna, bädda sängen, byta om till pyamas osv blev jag piggHaha min dygnsrytm är också helt fucked up. OCH jag överväger också att knyta mig!
Haha då är vi två om att sakna dygnsrytm och därmed fundera på att hoppa i sängen typ nu men urgh vad irriterande, bara för att jag började tänka på att borsta tänderna, bädda sängen, byta om till pyamas osv blev jag pigg
Min mamma är allergisk mot saffran, så ja det kan man tyvärr varaMin mage är helt konstig. Kan man vara allergisk mot saffran ?
Åhh, I wish . Det hade liksom varit ett mindre klokt val att gå till skolavslutningen i pyamas , men å andra sidan... jag hade typ mjukiströja och mjukisbyxor så skillnaden är la inte så stor egentligen?Jag har haft pyamas på mig hela dagen, sjukt praktiskt!