Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fysatan jag vill också hänga med koalor @Seabaz
Jag har inte sovit på över 24 timmar nu, känner mig fortfarande pigg . Aja, antar att tröttheten kommer så fort jag sätter mig ner...
Har i alla fall jullov sedan 3 timmar tillbaka men det brukar ju vara en del att göra mitt i en flytt så det finns att göra. Jag gillar att hjälpa till på de sätt jag kan och gillar också att göra saker, men nu går det segt eftersom någon kom på att den ska tänka i några år innan vi fortsätter. Ööö jag får iiiinte sätta mig, då kommer jag inte komma upp igen sen...
Överväger att göra detsamma när barnen har åkt. Låter skönt att sova en stund faktisktHåll dig borta från soffan!! Jag har definitivt fastnat i soffan. Hade tänkt att jag skulle "julstäda" lite lätt men den planen verkar ha så att säga avtagit Överväger att eventuellt lägga mig och sova ett par timmar, men antar att detta skulle orsaka en viss dygnsförvirring
Samma här... FK som är sega för min del.Trodde jag skulle få ett besked innan jul
Jo det blir hyrbil från Landvetter.Ska du köra hyrbil?
Enklast för at ta sig fram utan kartbok är väl att starta google Maps?
Anars - kolla länken med trafikinfo som jag la ut.
Samma här... FK som är sega för min del.
40:an är läskig men jag måste ju ta den vägen ändå. Men jag kommer att köra vid lunchtid så det är åtminstone ingen mörkerkörning.Just nu är det bar väg större delen till Jönköping. Kring Ulricehamn är det viss risk för halka men de har halkbekämpning ute. 40:an ska man köra försiktigt på, den är ju olycksdrabbad bitvis. Men bara man tar det lugnt brukar det ju ordna sig.
Aldrig hört talas om. Är det typiskt på det polska julbordet?Ska bjuda på mat på lillejulafton. Totalt fyra personer. Har hittills bestämt att denna låter suverän till efterrätt:
https://www.coop.se/recept/chokladpavlova-med-banan-och-hasselnotter/
men kan inte komma på något bra till förrätt och varmrätt.... Förslag???? Vi är allätare. Inga allergier.
Maten behöver inte vara den minsta julig - bara GOD ! Tror inte att pavlova har med julen att göra? Tycker bara att det är gott....Aldrig hört talas om. Är det typiskt på det polska julbordet?
Vill du ha en riktig julig förrätt eller något annat?