Vad gör vi? Del XCV

Jag har inte sovit på över 24 timmar nu, känner mig fortfarande pigg :confused:. Aja, antar att tröttheten kommer så fort jag sätter mig ner... :cautious:

Har i alla fall jullov sedan 3 timmar tillbaka men det brukar ju vara en del att göra mitt i en flytt så det finns att göra. Jag gillar att hjälpa till på de sätt jag kan och gillar också att göra saker, men nu går det segt eftersom någon kom på att den ska tänka i några år innan vi fortsätter. Ööö jag får iiiinte sätta mig, då kommer jag inte komma upp igen sen... :cautious:

Hittade denna underbara krubba på loppis idag.... :love:
20181221_124424.jpg

Jag har inte sovit på över 24 timmar nu, känner mig fortfarande pigg :confused:. Aja, antar att tröttheten kommer så fort jag sätter mig ner... :cautious:

Har i alla fall jullov sedan 3 timmar tillbaka men det brukar ju vara en del att göra mitt i en flytt så det finns att göra. Jag gillar att hjälpa till på de sätt jag kan och gillar också att göra saker, men nu går det segt eftersom någon kom på att den ska tänka i några år innan vi fortsätter. Ööö jag får iiiinte sätta mig, då kommer jag inte komma upp igen sen... :cautious:

Håll dig borta från soffan!! :nailbiting: Jag har definitivt fastnat. Hade tänkt att jag skulle "julstäda" lite lätt men den planen verkar ha så att säga avtagit :angel: Överväger att eventuellt lägga mig och sova ett par timmar, men antar att detta skulle orsaka en viss dygnsförvirring :p

Senast ändrad av en moderator:
Håll dig borta från soffan!! :nailbiting: Jag har definitivt fastnat i soffan. Hade tänkt att jag skulle "julstäda" lite lätt men den planen verkar ha så att säga avtagit :angel: Överväger att eventuellt lägga mig och sova ett par timmar, men antar att detta skulle orsaka en viss dygnsförvirring :p
Överväger att göra detsamma när barnen har åkt. Låter skönt att sova en stund faktiskt

Jaha godnatt!

Hemkommen från puben! Vann en 3-kilos julskinka på lotteri samt $80 på pokermaskin ( ~500kr). Samt vann $60 (~350kr) på galopp idag (vann ungefär samma belopp igår med efter att ha bettat mellan 20-30kr totalt)

Yeyyyy! Bra dagar!

Jahapp. 5 dagar utan jobb och 12 dagar innan vanliga lilla gänget är samlat igen. Jag ser inte fram emot det här men gissar att jag på något sätt överlever ändå. Får se om jag orkar komma på något alls att göra eller bara ska ligga i sängen och äta choklad hela tiden.

I dag at jag igang tidigt. Jag Ska med ett gang kompisar och mata kronhjort (elk) For alla de andra ar det nagot de gor varje ar, vi far se hur interesserad jag ar av att gora det till ett aterkommande aventyr. Det finns sa mycket elk har att man ser dem nastan dagligen nar man kor efter vagarna sa jag ar lite osaker pa lockelsen att ga upp i ottan for att se dem.🤔

Nu har jag gjort kålrotslådor, lussebullar, inlagd strömming och köttbullar (men ätit nästan hälften redan :o). Ska ikväll ta tag i knäcken och julstjärnorna (typiska på det finska julbordet). Ska ut snart och göra påsar och sen fodra men annars är det full rulle i köket som gäller :D

Just nu är det bar väg större delen till Jönköping. Kring Ulricehamn är det viss risk för halka men de har halkbekämpning ute. 40:an ska man köra försiktigt på, den är ju olycksdrabbad bitvis. Men bara man tar det lugnt brukar det ju ordna sig.
40:an är läskig men jag måste ju ta den vägen ändå. Men jag kommer att köra vid lunchtid så det är åtminstone ingen mörkerkörning.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 763
· Visningar
47 499
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30