Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ju sett till att ha semester under OS och kommer i princip ställa om dygnet till Tokyo-tid :D Dessutom har jag Viaplay vilket innebär att jag kan spola tillbaka 48 timmar på kanal 5, 9 och 11. Förhoppningsvis räcker det!
Haha jag har också semester men jag vill gärna vara vaken lite på dagen också 🙈
Men vad smidigt att du kan spola tillbaka via Viaplay! Hmm det är ju något att fundera över att skaffa istället.
 
Jag fick mumsig sushi av 27-åringen :d Dessutom har jag fått klartecken av vakthavande befäl att, eftersom jag ställer upp för verksamheten, gå hem när jag är klar :D Jag siktar på att vara klar 15.45 så kan jag köra direkt till stallet och sen till Röstånga för att hämta hem dottern.
Sen hinner vi förhoppningsvis till Willys, bädda om, tvätta en omgång och börja packa inför avresa lördag morgon.
 
Om de gör som senaste vinter-OS så blir kanal 5 huvudkanal. Discovery äger även kanal 9 och 11. (Av de "vanliga" kanalerna alltså.)
Jag är lite i valet och kvalet om jag ska behöva teckna även Discovery +. Inte jättesugen men det kanske blir nödvändigt.
Tyvärr är det väldigt svårt att hitta ordentliga tablåer för OS :mad:
Har inga TV kanaler så hur jag än gör så måste jag skaffa något. Gissar att det blir discovery plus då. Förhoppningsvis kanske jag kan dela med någon :)
 
Jag fick mumsig sushi av 27-åringen :d Dessutom har jag fått klartecken av vakthavande befäl att, eftersom jag ställer upp för verksamheten, gå hem när jag är klar :D Jag siktar på att vara klar 15.45 så kan jag köra direkt till stallet och sen till Röstånga för att hämta hem dottern.
Sen hinner vi förhoppningsvis till Willys, bädda om, tvätta en omgång och börja packa inför avresa lördag morgon.
https://www.expressen.se/sport/os-2021/os-2021-dag-for-dag-har-ar-alla-tv-tiderna/
 
Fyra sjuka på jobbet och jag har ont i hela kroppen. Känns som glassplitter i varenda led och jag kan inte sitta, stå eller gå utan att det hugger och värker. Kommer någon del av kroppen emot något värker det också, kan inte vila underarmarna mot armstöd/bord tex. Skulle säkert egentligen behöva gå hem men ser ångestpaniken i kollegornas ögon när jag andas om det. 😥 Det är rätt långt att bita i, i ytterligare fem och en halv timme
 
Fyra sjuka på jobbet och jag har ont i hela kroppen. Känns som glassplitter i varenda led och jag kan inte sitta, stå eller gå utan att det hugger och värker. Kommer någon del av kroppen emot något värker det också, kan inte vila underarmarna mot armstöd/bord tex. Skulle säkert egentligen behöva gå hem men ser ångestpaniken i kollegornas ögon när jag andas om det. 😥 Det är rätt långt att bita i, i ytterligare fem och en halv timme
Men åh så hemskt jobbigt :heart .
 
Fyra sjuka på jobbet och jag har ont i hela kroppen. Känns som glassplitter i varenda led och jag kan inte sitta, stå eller gå utan att det hugger och värker. Kommer någon del av kroppen emot något värker det också, kan inte vila underarmarna mot armstöd/bord tex. Skulle säkert egentligen behöva gå hem men ser ångestpaniken i kollegornas ögon när jag andas om det. 😥 Det är rätt långt att bita i, i ytterligare fem och en halv timme
Jobbar inte du i stall eller växlar jag dig med någon annan?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 395
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 966
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 415
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 108
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp