Jag jobbar idag sista dagen inför semestern. Såg fram emot både dagens uppgifter och dagens kollegor. Det sket sig tämligen omgående när en klienthandläggare var sjuk så jag fick sätta mig på det kontoret istället. Inte alls vad jag ville!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis! Så kul! Definitivt skumpavärt!Imorgon släpps min bok som e-bok på streamingtjänster och hos digitala återförsäljare . Jag måste iväg och köpa lite bubbel tror jag !!
Tro mig, de kan klampa på som elefanter om de vill Är man djurvan är inte katter så komplicerade.
Bra att komma ihåg är att om de rullar upp magen kan de vara gosiga och vill bli klappade... men de kan också slå över då och gå över till lite halvattack eftersom en katt som lägger sig på rygg inte är undergiven som en hund. Den ser bara till att ha tillgång till ALLA vapen samtidigt
Precis kommit hem från vårdcentralen och bör försöka få lite jobb gjort. Försöker samtidigt luska i om det är värt att köpa Discovery+ (vilket jag förstår är de som ska sända OS). Vill ju egentligen bara se ridsporten, så vill ju veta om de överhuvudtaget sänder det!
Tack ! Jag har läst mycket gott om Måns Zelmerlövs cava - så den blir det !Grattis! Så kul! Definitivt skumpavärt!
Jag är också lite i valet och kvalet om jag ska teckna Discovery +. Som jag minns det från vinter os så upplevde jag inte att jag missade så mycket men jag misstänker att många grenar nu kommer vara mitt i natten för oss. Så då kommer jag ju behöva se i efterhand och då är ju frågan hur mycket som visas på tvn.Om de gör som senaste vinter-OS så blir kanal 5 huvudkanal. Discovery äger även kanal 9 och 11. (Av de "vanliga" kanalerna alltså.)
Jag är lite i valet och kvalet om jag ska behöva teckna även Discovery +. Inte jättesugen men det kanske blir nödvändigt.
Tyvärr är det väldigt svårt att hitta ordentliga tablåer för OS