Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyduschad och lyckats boka tvätt-tid till imorgon redan :D Gjorde bort mig lite dock, bad en vaktmästare jag såg om hjälp för jag kom inte in i byggnaden. Det visade sig att jag försökt använda taggen på fel dörr :o Som tur var skrattade han bara och sa att han inte heller hade koll på allt, var rätt ny på jobbet :p

Nu väntar jag på ett telefonsamtal, sen blir det ett till tag med att plocka upp, kommit vidare till hallen iaf :D Ev ska jag nog frysa ner kaffe i kuber, lite för varmt för att dricka varmt kaffe 🤔
 
Om de gör som senaste vinter-OS så blir kanal 5 huvudkanal. Discovery äger även kanal 9 och 11. (Av de "vanliga" kanalerna alltså.)
Jag är lite i valet och kvalet om jag ska behöva teckna även Discovery +. Inte jättesugen men det kanske blir nödvändigt.
Tyvärr är det väldigt svårt att hitta ordentliga tablåer för OS :mad:
Ända positiva med Discovery + är väl att de inte är jätte dyrt i jämförelse med de andra streaming tjänsterna. Tror jag betalar typ 80 kronor för de i månaden.
Men vi har ju typ allt också, Netflix, viaplay, Disney +, Discovery + och c more 🤣 Men vi har istället inga tv kanaler utan måste använda oss av streaming tjänster efter jag sa upp boxer när vi flyttade.
 
Duschade i morse men hjälper ju föga när man blir lika svettig direkt :grin: O_o
Fasar lite för att sitta ute i solen i helgen under bröllopet. Tycker hemskt synd om brudparet som tvingas använda kostym och bröllopsklänning när de ska vara 30 grader varmt ..
Tur festen ska vara på kvällstid utomhus så förhoppningsvis kommer tempraturen sjunka lite..Men som min Pappa sa de hjälper inte att man jobbar natt om de är 25 grader nattetid och luften står stilla trots att de öppnar portarna 🥴 Han sa att t-shirts satt fast på kroppen på morgonen ..

Men men, hästarna är insläppta och ska vila till ikväll. Palle var icke nöjd att vara ute inatt och stod och slog hoven i en vägg så han väckte Pappas fru vid halv fyra då fick hon fodra trots att de har gräs 😂 Skit hästar att de inte förstår att vi gör allt för de ska ha de bra eller ju Trulis förstår han studsar nästan på vägen in till stallet så glad ❣️
 
Ända positiva med Discovery + är väl att de inte är jätte dyrt i jämförelse med de andra streaming tjänsterna. Tror jag betalar typ 80 kronor för de i månaden.
Men vi har ju typ allt också, Netflix, viaplay, Disney +, Discovery + och c more 🤣 Men vi har istället inga tv kanaler utan måste använda oss av streaming tjänster efter jag sa upp boxer när vi flyttade.
Du får betala mer om du ska se OS på discovery d
 
Denna resa har jag anmält mig till, fast i september då.
 

Bifogade filer

  • 20210715_132417.jpg
    20210715_132417.jpg
    241,8 KB · Visningar: 63
Den som njuter av den här skitvärmen är välkommen till oss får vi se om det ändrar uppfattningen....Kan dra upp markisen också så blir det ännu skönare (30 grader I köket nu) 🤪🥵. (När chokladen mjuknar i rumstemperatur är det FÖR varmt. Att ha huset i solläge hela dagarna är jag ofta tacksam för dock inte i dag! Vet ju inte vart man ska göra av sig! Lättare att göra något åt 30 minus än plus enligt mig i alla fall! Oerhört tacksam för att min kära och numera gamla och hjärtsjuka morfar 💞 bor i skuggläge! ).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 395
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 967
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 418
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp