Deras med hallonsmak är bäst.Du fick bra tips hur man blandar egen, men vill du köpa en senare att ha hemma så kan jag tipsa om att apotek hjärtats egna vätskeersättning är både billigare och godare än Resorb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Deras med hallonsmak är bäst.Du fick bra tips hur man blandar egen, men vill du köpa en senare att ha hemma så kan jag tipsa om att apotek hjärtats egna vätskeersättning är både billigare och godare än Resorb
Den ska jag testa nästa gång då Jag gillar deras apelsinsmak.Deras med hallonsmak är bäst.
Ända positiva med Discovery + är väl att de inte är jätte dyrt i jämförelse med de andra streaming tjänsterna. Tror jag betalar typ 80 kronor för de i månaden.Om de gör som senaste vinter-OS så blir kanal 5 huvudkanal. Discovery äger även kanal 9 och 11. (Av de "vanliga" kanalerna alltså.)
Jag är lite i valet och kvalet om jag ska behöva teckna även Discovery +. Inte jättesugen men det kanske blir nödvändigt.
Tyvärr är det väldigt svårt att hitta ordentliga tablåer för OS
Du får betala mer om du ska se OS på discovery dÄnda positiva med Discovery + är väl att de inte är jätte dyrt i jämförelse med de andra streaming tjänsterna. Tror jag betalar typ 80 kronor för de i månaden.
Men vi har ju typ allt också, Netflix, viaplay, Disney +, Discovery + och c more Men vi har istället inga tv kanaler utan måste använda oss av streaming tjänster efter jag sa upp boxer när vi flyttade.
Heja tomaten! Berätta gärna hur det går.Har nu stuckit ner den avbrutna stammen lång i krukan och planterat i tomatjord och hällt på tomatnäring så får vi se vad som händer.
Kollar ändå inte sport Travet går ju på 12:an och de ingår ju i Cmore. Min sambo ser motorsport men de är ju Viaplay.Du får betala mer om du ska se OS på discovery d
Orkar inte med 12:ans travsändningar med deras reklam samma jädrans reklam fyra gånger i timmen och framförallt programledarenKollar ändå inte sport Travet går ju på 12:an och de ingår ju i Cmore. Min sambo ser motorsport men de är ju Viaplay.
En sån har vi med och ATG live Har nog fasiken snart allt känner jagOrkar inte med 12:ans travsändningar med deras reklam samma jädrans reklam fyra gånger i timmen och framförallt programledaren
Chromecast är en fantastisk uppfinning