Men oj det är ju nån meter iaf mellanTittade ut, jag är alltid lite rädd för att köra in i kanten. Behöver nog inte vara det
(Min bil är den vita)
Visa bifogad fil 73688
Påminner om en i klassen som parkerar jättekonstigt jämt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men oj det är ju nån meter iaf mellanTittade ut, jag är alltid lite rädd för att köra in i kanten. Behöver nog inte vara det
(Min bil är den vita)
Visa bifogad fil 73688
Nja, inte mer än en i alla fallMen oj det är ju nån meter iaf mellan
Påminner om en i klassen som parkerar jättekonstigt jämt
Håller med där! Köpte precis två rör av den . Både jag och sambon tycker den smakar bättre .Du fick bra tips hur man blandar egen, men vill du köpa en senare att ha hemma så kan jag tipsa om att apotek hjärtats egna vätskeersättning är både billigare och godare än Resorb
Fin....och vilka fina FÖNSTER du har !Hemma med min skänkta skänk. Skivan ska slipas, det var villkoret för att jag skulle få den
Lådorna är urtagnaVisa bifogad fil 73694
Håller tummarna!Har kanske hittat en ateljé. I mitt kvarter. På bästa gatan. I ett gammalt sekelskifteshus (som alla andra men än dock ) med typ 4 m takhöjd. Dessutom med stort fönster mot gatan. Visning imorgon kväll med order om att ta med valfritt iskallt bubbel
Hoppas detta kan vara ngt!
Fog. KakelfogJag har lagt "grout" (mojs mellan kakel plattor) pa halva tvattstuge golvet nu ... Nu vantar jag bara pa att Maken ska ge "grejen" pa hogtrycks tvatten som vattnet kommer ut genom lite TLC (Tender Loving Care) sa den ordentliga langa grejen funkar igen. Det ar inte kul att ga som en latt anvand metmask nar man har massor kvar att tvatta.
Under tiden ska jag fixa lite med mina nya syproject.
De skulle vi med behöva ha lite regn och åska . Man behöver inte anstränga sig så mycket för att svettasNu både åskar de och regnar. Åskan slår över sjön Tur jag vakna till så katterna kunde komma in. Undra hur husse gjorde med hästarna i natt
Resorb är bra speciellt nu när de är varmt. Vi har ju hur mycket som helst på jobbet. Händer att chefen( brandman med)jagar mig med resorb om han inte ser att jag drickerTa en resorb genast! Du är uttorkad.