Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma med min skänkta skänk. Skivan ska slipas, det var villkoret för att jag skulle få den :)
Lådorna är urtagna
20210715_190928.webp
 
Jag har lagt "grout" (mojs mellan kakel plattor) pa halva tvattstuge golvet nu ... Nu vantar jag bara pa att Maken ska ge "grejen" pa hogtrycks tvatten som vattnet kommer ut genom lite TLC (Tender Loving Care) sa den ordentliga langa grejen funkar igen. Det ar inte kul att ga som en latt anvand metmask nar man har massor kvar att tvatta. :meh:
Under tiden ska jag fixa lite med mina nya syproject. :D
 
Har kanske hittat en ateljé. I mitt kvarter. På bästa gatan. I ett gammalt sekelskifteshus (som alla andra men än dock 😅 ) med typ 4 m takhöjd. Dessutom med stort fönster mot gatan. Visning imorgon kväll med order om att ta med valfritt iskallt bubbel 🍾
Hoppas detta kan vara ngt!
 
Jag har lagt "grout" (mojs mellan kakel plattor) pa halva tvattstuge golvet nu ... Nu vantar jag bara pa att Maken ska ge "grejen" pa hogtrycks tvatten som vattnet kommer ut genom lite TLC (Tender Loving Care) sa den ordentliga langa grejen funkar igen. Det ar inte kul att ga som en latt anvand metmask nar man har massor kvar att tvatta. :meh:
Under tiden ska jag fixa lite med mina nya syproject. :D
Fog. Kakelfog :)
 
Tycker alla pratar om regn och åska här inne.vilket regn och åska ? Inte runt helsingborgs trakten iallafall.

Har fixat med min bil idag på arbetstid, bytar kupéfläk , svettigt värre . Eller så illa att jag kunde ha stått med sportbh och shorts på jobbet. Men vill inte skrämma iväg kunderna
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 395
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 967
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 419
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp