Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh jaaa!Bästa känslan och krypa ner i nybäddad säng när man är nyduschad
Men kan hon inte vara nöjd med att trollet tog betet idag? Måste hon mata det imorgon också? Säg att det är onödigt baraSkjut.mig.nu
I ett mkt svagt ögonblick under dagens barnvaktande drog jag en story om att troll finns i skogen. Sa dock att de är de bara vakna på natten (pga jag var inte svinsugen på en skogspromenad tbh). Nu har ungen placerat ut små lockbeten i skogen, i form av BANANSKIVOR för att se om trollen verkligen finns och har käkat upp dom imorgon.
FUCK MY LIFE. Har alltså just irrat runt i skogen bland en svärm ilskna myggor för att leta upp alla bananskivor som ligger utlagda på stenar och tuvor.
Kom precis in, svinnöjd. En polare som såg min story på Instagram bara:
”Så ”trollet” måste ut och rensa betet även i morgon natt… hur genomtänkt blev detta egentligen? (asking for a friend)”
Idiot Törnis… jag har målat in mig inatt hörn med min lögn känner jag nu.
Undra om ungen kommer köpa att trollen drar på semester typ imorgon?
Men kan hon inte vara nöjd med att trollet tog betet idag? Måste hon mata det imorgon också? Säg att det är onödigt bara
Be henne lägga något lite närmare huset i så fall, och inte så många bitarTror fan inte hon kommer släppa det. Men en kan ju hoppas!!!
Trollet kanske vill ha en teckning eller nått som går att göra hemifrån?Skjut.mig.nu
I ett mkt svagt ögonblick under dagens barnvaktande drog jag en story om att troll finns i skogen. Sa dock att de är de bara vakna på natten (pga jag var inte svinsugen på en skogspromenad tbh). Nu har ungen placerat ut små lockbeten i skogen, i form av BANANSKIVOR för att se om trollen verkligen finns och har käkat upp dom imorgon.
FUCK MY LIFE. Har alltså just irrat runt i skogen bland en svärm ilskna myggor för att leta upp alla bananskivor som ligger utlagda på stenar och tuvor.
Kom precis in, svinnöjd. En polare som såg min story på Instagram bara:
”Så ”trollet” måste ut och rensa betet även i morgon natt… hur genomtänkt blev detta egentligen? (asking for a friend)”
Idiot Törnis… jag har målat in mig i ett hörn med min lögn känner jag nu.
Undra om ungen kommer köpa att trollen drar på semester typ imorgon?
Trollet kanske vill ha en teckning eller nått som går att göra hemifrån?
Jag kollar på simning