Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt såMen eller hur!! Eller de som bosätter sig mitt ut mellan åkrarna och sen klagar på skitlukta. Nej det luktar inte hallon, vet själv då vi i förra boendet fick in doften i badrummet- kontrasterna när man duschar för att bli ren men ja- det är ju LANDET, vad hade du förväntat dig lixom?!
Så du tycker att det är pjosk bara för att ens hjärn fungerar annorlunda? Tack, då vet jag var du står och lämnar diskussionen.Jag tänker inte pjoska med honom. Säger jag att det ska göras förväntar jag mig att han fattar att jag menar att det ska göras. För det förstod han utmärkt innan han började spela igen. Nu är det bara spel spel spel som gäller och jag är något trött på det.
Hur kan såna här ställen ens finnas?! Till inga pengar alls.
Väldigt konstigtNär vi flög hem från Italien och gick ur taxin vid flygplatsen så fick vi en påse med flingsalt av chauffören. En liten gåva från hotellet. Är det inte konstigt att ge någon en påse med något som ser lite ut som meth när man precis ska gå på ett flyg? De borde utvärdera detta
Visa bifogad fil 74248
Snart kanske nån kommer och knackar på för att ”återkalla” flingsalt pga för livsmedel otillåtna ämnen i det..... väldigt förslaget sätt att smugglaNär vi flög hem från Italien och gick ur taxin vid flygplatsen så fick vi en påse med flingsalt av chauffören. En liten gåva från hotellet. Är det inte konstigt att ge någon en påse med något som ser lite ut som meth när man precis ska gå på ett flyg? De borde utvärdera detta
Visa bifogad fil 74248
Snart kanske nån kommer och knackar på för att ”återkalla” flingsalt pga för livsmedel otillåtna ämnen i det..... väldigt förslaget sätt att smuggla