Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
När vi flög hem från Italien och gick ur taxin vid flygplatsen så fick vi en påse med flingsalt av chauffören. En liten gåva från hotellet. Är det inte konstigt att ge någon en påse med något som ser lite ut som meth när man precis ska gå på ett flyg? De borde utvärdera detta 😅

Visa bifogad fil 74248
En påse flingsalt är väl överhuvudtaget en rätt märklig gåva :confused: ?
 
Snart är vi framme vid provridningsstället :nailbiting:
Hästen verkar dock snäll så det ska nog inte vara några problem.

Hälsade på mina två imorse för att kolla vatten och ta med ridgrejer. Klappade lite på stora studs och kliade henne på manken, hon kliade tillbaka. Visserligen bara snällt menat men jag uppskattar inte riktigt att bli tuggad på :laugh:
 
Tog ut ungen på shoppingtur och restaurang. Verkar rätt chill att ha kids. Ge dom outfits och köp pommes sen är saken biff

FE40A0B4-9E43-423F-8B98-3FBD75A39A32.webp
 
Städat ut bärlådan i frysen. Jag kan konstatera att jag har rätt mycket blåbär kvar från förra året (när det var ett toppenår för blåbär här :) ), så jag lär klara mig fin-fint på de ca 3 liter jag plockade igår. Så nu har jag blåbär, hallon och krusbär i frysen - trevligt :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 400
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 977
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 422
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp