Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag jobbade på Solvalla för tusen år sedan kom det in en skimmel till annat stall på banan. Vit travhäst är ju liksom inte direkt vanlig. Hästarna blev livrädda. Det var full kaos! Någon körde ner i ett dike, man tappade handhästar, folk ramlade av, någon sulky välte, man tappade hästar man ledde.
Den fick åka tillbaks ut på landet rätt kvickt. 😅
Jag jobbade på hos en tränare på banan, vi hade ett albinoruss i stallet. Vi fick tänka till hur vi tog ut den i hagen och var den gick i hagen. 😂 En unghäst som var det snällaste som gått i ett par, helt obrydd om allt, tills vi mötte en ryttare för första gången, helt plötsligt stod vi ute på en plöjd åker. 😂 Men han vande sig snabbt. ;)
 
Vilket tält är det? :) Vi behöver uppgradera oss till ett lättare.
Kan uppdatera med att jag nu även kikar på Exped Cetus. Verkar vara likvärdigt, väger typ 200g mer men kostar å andra sidan nästan 3000kr mindre. Verkar det inte vara av kass kvalitet så köper jag troligen det istället. Vore trevligt att komma undan lite mindre dyrt :p Håller nu på och kollar recensioner osv.
 
Fick en massa panikångest och mår jättedåligt p.g.a. en bild som postades i den här tråden. Frågade en granne om hon kunde tänka sig att komma över på fika (så jag kunde få annat att tänka på) men det passade sig inte. Så jag får hantera mitt mående ensam den här gången också. Skit.
 
IMG_20210725_133307.webp

Räkmacka i Killeröd
 
Borde snart läsa igenom mitt manus så här långt, tror jag. Jag har skrivit 230 sidor och minns snart inte vad som har hänt i början.... Denna gång har jag i alla fall varit smart nog att skapa ett dokument där jag skriver ner ett par meningar om vad varje kapitel handlar om - så jag har i alla fall liiiiiiite koll :D !!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 399
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 977
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 422
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp