Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett par långa rivsår på benen just nu. Och då är det inte ens en ARG katt i mitt fall, utan min älskade lille kisse som har legat i bakhåll och attackerat mig.....Jag tyckte det var rätt milt för en sur katt ändå...
Vid bakhåll biter mig Megara inte river. Annars gör hon både ochJag har ett par långa rivsår på benen just nu. Och då är det inte ens en ARG katt i mitt fall, utan min älskade lille kisse som har legat i bakhåll och attackerat mig.....
Det är ju inte jättelänge. Sedan i torsdags..Hur länge är det som du mått dåligt nu?
Åh, det är SÅ gott!Hemma hos föräldrarna nu, så skönt!
Insåg att de hade en massa vinbär, så ska plocka och koka saft i veckan. Lyx!
OFTAST när Sox ligger i bakhåll, och sedan kommer framhoppande som en ninja-katt, så är det med indragna klor så han liksom bara "studsar" mot mina ben. Men ibland glömmer han uppenbarligen hur man bör uppföra sig....Vid bakhåll biter mig Megara inte river. Annars gör hon både och
Mycket möjligt. Slöseri på en fin dag att ligga inne och inte orka göra nånting. Blev värre. Hade kall trasa på huvudet det hjälpte lite. Och fick ha gardiner fördragna. Spydde och somnade sen. Nu mår jag mycket bättre. Men är svag.Låter som spänningshuvudvärk!
Tyvärr har nässlor och vildhallonris tagit över mina föräldrars svarta vinbärsbuskar, så i år blev det inga bär. Annars är svarta vinbärssaft verkligen min favoritsaft. Och kanske speciellt uppvärmd på vintern. När vi var mindre brukade vi ha med det i termos när vi åkte skridskor - så gott !Hemma hos föräldrarna nu, så skönt!
Insåg att de hade en massa vinbär, så ska plocka och koka saft i veckan. Lyx!
Är vita vinbär dessutom, vilka ger den godaste saften tycker jag.Åh, det är SÅ gott!
De hade svarta vinbär när jag var barn, jättegod saft. Men nu har de bara vita, vilket jag faktiskt gillar ännu mer.Tyvärr har nässlor och vildhallonris tagit över mina föräldrars svarta vinbärsbuskar, så i år blev det inga bär. Annars är svarta vinbärssaft verkligen min favoritsaft. Och kanske speciellt uppvärmd på vintern. När vi var mindre brukade vi ha med det i termos när vi åkte skridskor - så gott !
Hur smakar de vita vinbären, jämfört med de röda och svarta?De hade svarta vinbär när jag var barn, jättegod saft. Men nu har de bara vita, vilket jag faktiskt gillar ännu mer.
Vill gå en promenad men vet inte om det kanske är dumt, 27 grader inne och ute (nästan 28). Borde nog gå senare men vill inte gå ensam för sent heller…
Inte lika sött tycker jag, lite "vuxnare" typ. Är kass på att förklara smaker.Hur smakar de vita vinbären, jämfört med de röda och svarta?
Njae, typ hela staden är lite stökigÄr det ett stökigt område? Jag har de senaste nätterna tagit min morgonpromenad innan jag tittar på OS, ca 2-tiden på natten. Synnerligen svalt och skönt
Njae, typ hela staden är lite stökig
Absolut!Så tråkigt! När det är såhär varmt så är promenad nattetid klart skönast.