athena_arabians
Trådstartare
Gjorde ett mindre ryck i trädgården. Men sedan flydde jag in. Det är för varmt.
Jag gjorde ett ryck på förmiddagen och sedan tog jag siesta över lunchen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gjorde ett mindre ryck i trädgården. Men sedan flydde jag in. Det är för varmt.
Men jösses.....En bekant är fortfarande sur på mig efter att jag inte höll med hen om att ac i bilen är onödigt. Vi hade "diskussionen" i fredags, idag skickade jag ett sms av typen "Läget?" Och fick till svar "Jag vill inte prata med dig, jävla elitist"
Det enda jag sa var att jag tycker det är värt att ha ac i bilen på sommaren, hen blev sur och gick.
Är det så känsligt med ac alltså?
När jag jobbade på Solvalla för tusen år sedan kom det in en skimmel till annat stall på banan. Vit travhäst är ju liksom inte direkt vanlig. Hästarna blev livrädda. Det var full kaos! Någon körde ner i ett dike, man tappade handhästar, folk ramlade av, någon sulky välte, man tappade hästar man ledde.Mina hästar har fått en ny kompis en skimmel
Mina hästar har faktiskt aldrig sett en skimmel och tycker detta är en mycket märklig varelse
Jag har en brun kallblodstravare, fullt normal häst för travare alltså. Men när jag körde med giggen jag hade blev alla travare livrädda, när jag kom med rockarden reagerade dom dock inte.När jag jobbade på Solvalla för tusen år sedan kom det in en skimmel till annat stall på banan. Vit travhäst är ju liksom inte direkt vanlig. Hästarna blev livrädda. Det var full kaos! Någon körde ner i ett dike, man tappade handhästar, folk ramlade av, någon sulky välte, man tappade hästar man ledde.
Den fick åka tillbaks ut på landet rätt kvickt.
Fjordingar kan vara samma sakNär jag jobbade på Solvalla för tusen år sedan kom det in en skimmel till annat stall på banan. Vit travhäst är ju liksom inte direkt vanlig. Hästarna blev livrädda. Det var full kaos! Någon körde ner i ett dike, man tappade handhästar, folk ramlade av, någon sulky välte, man tappade hästar man ledde.
Den fick åka tillbaks ut på landet rätt kvickt.
Haha, förlåt men den personen kan du nog vara utanEn bekant är fortfarande sur på mig efter att jag inte höll med hen om att ac i bilen är onödigt. Vi hade "diskussionen" i fredags, idag skickade jag ett sms av typen "Läget?" Och fick till svar "Jag vill inte prata med dig, jävla elitist"
Det enda jag sa var att jag tycker det är värt att ha ac i bilen på sommaren, hen blev sur och gick.
Är det så känsligt med ac alltså?