Ta lite fil så det lindrar hungern.Jag känner mig hungrig men får inte äta på en timme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta lite fil så det lindrar hungern.Jag känner mig hungrig men får inte äta på en timme.
Är det inte att äta?Ta lite fil så det lindrar hungern.
Behöver ingen sån pulsInte jag heller. Men ibland saknar jag lite puls och att bara kunna gå ut med vänner lite mer spontant. Å andra sidan tröttnar jag fort och de åren är väl mer eller mindre förbi nu ändå… På landet tröttnar man aldrig på.
Fast samtidigt lite puls behövs.
Ska ändå åka och handla imorgon. Blir väl lagom för en lantis som mig kanske
Ah förstår! Ja trafikljud saknar jag definitivt inte!Behöver ingen sån puls
Men närhet till affärer, jobbet och så kan väl vara skönt ibland. Å andra sidan så behöver jag inte bo långt ut på landet, en mil eller så räcker!
Det är lixom aldrig tyst här, blir så tydligt när man varit borta ett tag… bor mellan motorvägen och en annan relativt trafikerad väg
Det är väldigt skönt att ha tyst omkring sigBehöver ingen sån puls
Men närhet till affärer, jobbet och så kan väl vara skönt ibland. Å andra sidan så behöver jag inte bo långt ut på landet, en mil eller så räcker!
Det är lixom aldrig tyst här, blir så tydligt när man varit borta ett tag… bor mellan motorvägen och en annan relativt trafikerad väg
löjromspizza?! Vad i allsin dar är det för styggelse?Alltså! Löjromspizza med färskpotatis och bubbel till!
löjromspizza?! Vad i allsin dar är det för styggelse?
De låter fruktansvärt! Jag måste googla.OMG är ju livets liv typ
De låter fruktansvärt! Jag måste googla.
Det är väldigt gottJag tror ni får behålla löjromspizzan. Mer åt fantasterna, mindre åt mig!
Kollar väskor och tycker väl inte att denna är värd 5500 kr direkt
Jag tror ni får behålla löjromspizzan. Mer åt fantasterna, mindre åt mig!
Nu äter jag ju inte fiskägg, men bara tanken på att göra saken värre genom att lägga rom på Ost ger mig rysningar.
Haha vem ääääär du?
Lagrade ostar är gott Löjrom är gott Champagne är gott