Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
D0D69CC6-A562-4E7E-B66F-9658597522D9.webp

Ligger på utesoffan och pratar med min bästa vän! 💕 Hon säger dock inte så mycket, får någon suck eller snusning till svar mest! 🤷🏻‍♀️😂😂😂😂
 
Mums.... :wtf: ! Kanske om du lägger den i röken..... :D

Igår såg jag en märklig syn. Ett gäng skator som slogs över en stor mus/liten råtta. Har definitivt aldrig sett det förut, och jag kunde inte låta bli att undra vad som hade hänt med musen/råttan. Kan skator fånga och ta död på något sådant :confused: ? Eller hade de hittat den redan död??

Edit: Skatorna hade kanske omringat en stackars katt och stulit bytet..... :nailbiting: :eek::D
Hade ett jäkla liv utanför porten en dag. 3 skator attackerade en stor råtta. Så jag tror nog de kan ta död på en också, även om råttan var jäkligt kaxig
 
Jag sitter i lugn och ro och tittar på lite kort som maken tagit i samband med altanbygget vi hållt på med. Ser ett kort där jag är med, jag har en gul t-shirt och shorts på mig. Inser lite snabbt att jag ser ut som en kändis!

:rofl: :rofl: :rofl:
 

Bifogade filer

  • 1627068803816.webp
    1627068803816.webp
    72,2 KB · Visningar: 5
Jag vill inte bo i stan :arghh:
/nyss hemkommen från mina föräldrar på ”landet”
Inte jag heller. Men ibland saknar jag lite puls och att bara kunna gå ut med vänner lite mer spontant. Å andra sidan tröttnar jag fort och de åren är väl mer eller mindre förbi nu ändå… På landet tröttnar man aldrig på.
Fast samtidigt lite puls behövs.
Ska ändå åka och handla imorgon. Blir väl lagom för en lantis som mig kanske :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 400
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 984
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 425
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp