Har hittat en blockhalt ren och försöker få tag på ägaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har hittat en blockhalt ren och försöker få tag på ägaren.
Bra ordnat!!Har hittat ägaren som kommer och kikar på renen så snart han kan.
Då får dom väl anställa mer folk??Ja men inte när de anställde i våras.
Så de vågade inte anställa för många.
Det är 220 rum att städa och måndag t ex då är det typ alla rum att städa och det räknade inte hotellet med i våras
Ja det har de gjort denna veckaDå får dom väl anställa mer folk??
Nu är den hämtad.Väntar på att den som ska ha min bokhylla kommer och hämtar den.
Hade ett jäkla liv utanför porten en dag. 3 skator attackerade en stor råtta. Så jag tror nog de kan ta död på en också, även om råttan var jäkligt kaxigMums.... ! Kanske om du lägger den i röken.....
Igår såg jag en märklig syn. Ett gäng skator som slogs över en stor mus/liten råtta. Har definitivt aldrig sett det förut, och jag kunde inte låta bli att undra vad som hade hänt med musen/råttan. Kan skator fånga och ta död på något sådant ? Eller hade de hittat den redan död??
Edit: Skatorna hade kanske omringat en stackars katt och stulit bytet.....
Inte jag heller. Men ibland saknar jag lite puls och att bara kunna gå ut med vänner lite mer spontant. Å andra sidan tröttnar jag fort och de åren är väl mer eller mindre förbi nu ändå… På landet tröttnar man aldrig på.Jag vill inte bo i stan
/nyss hemkommen från mina föräldrar på ”landet”