Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som skulle få panik i Stockholm säger ta chansen i Motala, vackra omgivningar och mycket att se.Hur mycket är det värt att inte flytta från stockholm.
Alltså hur mycket högre lön ska jag begära om jag får ett seriöst erbjudande i Motala?
Jag vill flytta men just nu sitter jag utan kapital att köpa en villa men jag vill inte heller bo på landet och bo i lägenhet.
Verkar vara någon barnkollektion!En Hermes för 5500? Är det en lillfinger-väska? Deras tags att hänga på väskan brukar ligga på typ 5 papp.
Aha ja men det förklarar saken! Själv suktar jag på en annan… men liiiite över min budget och hittade då denna och tänkte men nä vad är detta ensVerkar vara någon barnkollektion!
Jo,Är det inte att äta?
Får kontra med gonattJaha, godmorgon då
Godnatt här! Dags att leka vuxen och lägga sig.Jaha, godmorgon då
Får kontra med gonatt
Det låter som langosVarför?? Pizza är gott, löjrom är gott.
Löjromspizza är en vit pizza med typ cremefraise och ngn form av lagrad ost (typ Västerbotten men gott att mixa olika ostar tycker jag). Jag gör en lite luftigare men krispig botten (föredrar detta framför de tyngre färdiga degarna som går att köpa). Det är supergott! Löjrommen går ju på som topping när pizzan svalnat såklart. Toppas med rödlök/gräslök och typ gräddfil/cremefraise. Avnjuts med champagne eller ett krispigt vitt vin
Skönt att höra att du inte är påverkad än så länge.Vi har 18 (tror jag det var) storre brander som ar helt "uncontained" och 83 brander runt staten som brannt ner ungefar 1.5 millioner acres (vilket ar straxt over 600 000 hektar) vilket ar aldels for tidigt for sa manga brander. De flesta branderna ar i ostra Oregon, sa langt fran oss annu, men de kommer till den har sidan av Cascade bergskedja snart nog.
I vanliga fall brukar man saga att det inte regnar har mellan July 4 och forsta helgen i September ... I ar var sista regnet vi fick May 28. Det ar torrt tidigt och med jatte varmeboljan med temperaturer upp till 50*C (och over det inne i Portland) torkade marken och vaxter ut tidigt i ar. Vi har ett trad som vi vattnar varje ar nar det far bruna flackar pa bladen. Det brukar vara i mitten pa Augusti, nu har vi vattnat det i ett par veckor redan.
Just nu ar temperaturen battre an vanligt, det ligger runt 25-28*C som varmast, med kalla natter ner till 10-13*C sa vi hoppas kunna halla ut lite langre innan vi far stor brander har ocksa.