Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fint väder är relativt fint väder kan vara regnFinns det någon kurs man kan gå för att bli av med dåligt samvete för att man sitter inomhus själv trots fint väder ute?
Har ju inga måsten egentligen.
Alltså. Ärligt talat. Du har ju, enligt inläggen här, gått utan jobb bra länge nu. Det kan ju inte vara jättemånga dagar kvar du har rätt till ersättning? Därmed är det nog småkorkat att se det som att ett företag i lilla Motala ska betala en jätteslant för att du ska flytta, när du kanske riskerar att stå utan ersättning snart. Och precis som att du kan ha en lägenhet i Stockholm borde du ju kunna ha en lägenhet i Motala, åtminstone tills du vet om du blir kvar efter ev provanställning osv. Köper du nu och tvingas sälja efter kanske 6 mån och priserna på den tiden hunnit falla några hundra tusen igen sitter du väl snart i ett skuldberg, åtminstone om du får för dig att flytta igen.Hur mycket är det värt att inte flytta från stockholm.
Alltså hur mycket högre lön ska jag begära om jag får ett seriöst erbjudande i Motala?
Jag vill flytta men just nu sitter jag utan kapital att köpa en villa men jag vill inte heller bo på landet och bo i lägenhet.
Motala är trevligt även platserna runtomkring.Jag som skulle få panik i Stockholm säger ta chansen i Motala, vackra omgivningar och mycket att se.
Jag har redan bestämt mig för att inte köpa något tyg (om jag inte kommer över ett sjukt bra erbjudande), men är lite sugen på ett par spännbucklor...Ser du en lång en med rosa hår och en kort gummiboll så är det jag och min bästis Vi kommer måndag em och åker torsdag morgon! Haha åh, låter totalt livsfarligt, har typ inte vågat tänka på butiker och marknaden
Fy sjutton! Hoppas allt gick bra för honom!Var precis en kille som kollapsade på gymmet. Så läskigt, jag blev helt skakig nu. Tur att jag gick första hjälpen kurs för några veckor sen bara.
Förstår det, jäklar vad vackra det finns! Är det mest vikingatid du kör eller fler perioder?Jag har redan bestämt mig för att inte köpa något tyg (om jag inte kommer över ett sjukt bra erbjudande), men är lite sugen på ett par spännbucklor...
Fy sjutton! Hoppas allt gick bra för honom!
Exakt@Snowball jag gillar tänket!
Betalade till och med för Discovery+, måste ju utnyttja det medan jag har det
Hoppar all over the place ^^ vikingatid, 1300-tal och 1500-talFörstår det, jäklar vad vackra det finns! Är det mest vikingatid du kör eller fler perioder?
De lever sig verkligen in i det!Lyssnar på dressyren på radion hahaha. "En piaff där hästen står still och travar på stället. Poff poff poff" "höger vänster hoppsasteg hopp hopp hopp" hahahaha