Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gårkvällen gick definitivt i bubblets tecken, herregud
Idag är med andra ord perfekt för soffa, ett femtonpack piggelin och dressyr från OS. Inte jätteledsen att mamma fick förhinder från våra planer
Det är oslagbartÅh, en till som botar baksmälla med piggelin!
Åh va kul, då kanske vi syns i vimlet! Jag sitter just nu och syr på en ny kjortel. Var förbi Historiska rums lager sist jag var i Visby, kunde inte låta bli att gå därifrån med 4m fantastiskt ylleflanell i bärnstenHar inhalerat mat och kastat en öl i ansiktet. En vecka till semester och det känns. Nu ska jag försöka få tag på tyg till medeltidsveckan, det verkar ungefär lika slutsålt som färjan
Ser du en lång en med rosa hår och en kort gummiboll så är det jag och min bästis Vi kommer måndag em och åker torsdag morgon! Haha åh, låter totalt livsfarligt, har typ inte vågat tänka på butiker och marknadenÅh va kul, då kanske vi syns i vimlet! Jag sitter just nu och syr på en ny kjortel. Var förbi Historiska rums lager sist jag var i Visby, kunde inte låta bli att gå därifrån med 4m fantastiskt ylleflanell i bärnsten