Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igenkänning hög nu efter viktuppgång! Sambon kallar mina BH.ar för spinnakern(stort ballong-segel).Är på stan för att köpa en ny bh eftersom jag för närvarande ser ut såhär i mina nuvarande
Visa bifogad fil 74028
Om det handlar om misstänkt fästingsjukdom tror jag att det alltid går snabbt.Hemma igen efter läkarbesök. Jag är nog fortfarande lite i chock över hur snabbt jag fick en läkartid, i semestertid och allt.
Igelkottar kan fasen vara det sötaste som finns!Men ååå nu är jag helt salig! Har en liten liten igelkott, bara lite större än en tennisboll är den. Så det är alltså minst två kottar här
Jinns (som var med mig) tittade på den på avstånd och brydde sig inte öht om den.
När den slutade att kurra ihop sig var det en liten liten nos som tittade fram
Hur gullig får man va?!
Här en bild på lilla bollen: Visa bifogad fil 74032
Jag hade ingen aning. Trodde inte det var så bråttom.Om det handlar om misstänkt fästingsjukdom tror jag att det alltid går snabbt.
Fast två timmar efter måltid räcker (sen ska det gå en timme innan du bör äta igen).Jag hade ingen aning. Trodde inte det var så bråttom.
Hoppas det räcker att jag börjar med medicinen i morgon? Den ska ju tas på fastande mage.
Igenkänning hög nu efter viktuppgång! Sambon kallar mina BH.ar för spinnakern(stort ballong-segel).
Ja, jag vet, men känns struligt att tänka på att inte äta för sent i kväll. Jag har ju inga matrutiner alls utan äter lite när som helst.Fast två timmar efter måltid räcker (sen ska det gå en timme innan du bör äta igen).